تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۳

جدیدترین قیمت اجاره خانه در محله شهران + جدول

اگر ۵۰۰ میلیون تومان ودیعه دارید، می‌توانید یک آپارتمان نوساز با متراژ ۱۱۰ متر و دو اتاق خواب را در شهران اجاره کنید. همچنین باید ماهیانه ۳۰ میلیون تومان بپردازید

اقتصاد۲۴- شهران محله‌ای در شمال غرب تهران است که در منطقه ۵ شهرداری و در دامنه رشته کوه البرز قرار دارد.
برای رهن کامل واحد آپارتمانی ۱۳۵ متری با سه اتاق خواب و سن بنای ۱۳ سال در شهران، به بودجه‌ای حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیاز است.
واحد دیگری با متراژ ۷۰ متر، سن بنای ۱۵ سال و دو اتاق خواب در شهران با ودیعه ۴۰۰ میلیون تومان و پرداخت ماهیانه ۱۵ میلیون تومان اجاره داده می‌شود.
اجاره آپارتمانی دو خوابه با متراژ ۵۸ متر و ساخت سال ۱۳۸۷ به ودیعه ۴۵۰ میلیون تومانی نیاز دارد. همچنین برای سکونت در این واحد باید ماهیانه اجاره‌ای حدود هفت میلیون تومان پرداخت کرد.

اگر ۵۰۰ میلیون تومان ودیعه دارید، می‌توانید یک آپارتمان نوساز با متراژ ۱۱۰ متر و دو اتاق خواب را در شهران اجاره کنید. همچنین باید ماهیانه ۳۰ میلیون تومان بپردازید.
با بودجه ۱۰۰ میلیون تومان نیز می‌توان در شهران خانه اجاره کرد. آپارتمانی ۶۴ متری با سن بنای ۱۴ سال و یک اتاق خواب در شهران، با ودیعه ۱۰۰ میلیون تومان و پرداخت ماهیانه ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قابل اجاره است.
در آگهی‌های مسکن، آپارتمانی ۷۵ متری با دو اتاق خواب و ساخت سال ۱۳۹۵ با پول پیش ۴۰۰ میلیون تومان اجاره داده می‌شود. کرایه ماهیانه این واحد، ۱۵ میلیون تومان است.

مکان متراژ مشخصات ودیعه (تومان) اجاره ماهیانه (تومان)
شهران شمالی ۹۰ متر سال ساخت ۱۳۸۴ - ۲ خوابه ۱٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ -
شهران جنوبی ۹۴ متر سال ساخت ۱۴۰۰ - ۲ خوابه ۹۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳٬۰۰۰٬۰۰۰
شهران شمالی ۹۰ متر سال ساخت ۱۳۸۴ - ۲ خوابه ۵۸۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۵٬۰۰۰٬۰۰۰
شهران جنوبی ۱۲۵ متر سال ساخت ۱۳۹۷ - ۲ خوابه ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳۱٬۰۰۰٬۰۰۰
شهران جنوبی ۸۰ متر سال ساخت ۱۳۹۳ - ۲ خوابه ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۵٬۰۰۰٬۰۰۰
شهران جنوبی ۵۰ متر سال ساخت ۱۳۹۵ - ۱ خوابه ۵۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۰۰٬۰۰۰
شهران شمالی ۷۶ متر سال ساخت ۱۳۸۹ - ۳ خوابه ۲۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۹٬۵۰۰٬۰۰۰
ارسال نظر