تاریخ انتشار: ۲۰:۴۶ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۳

جنگ ترکیبی علیه ایران از زبان فرمانده نیروی هوایی ارتش

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: ما درگیر یک جنگ تمام عیار ترکیبی و رسانه‌ای هستیم و دشمنان این مملکت برای جوانان ما برنامه‌ریزی کرده‌اند.

اقتصاد۲۴-به مناسبت ۲۶ مردادماه سالروز آغاز بازگشت آزادگان سرافراز، مراسم تجلیل از آزادگان نیروی هوایی ارتش با حضور امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده این نیرو و ۲۴ نفر از آزادگان سرافراز نهاجا در ستاد این نیرو برگزار شد.

امیر سرتیپ واحدی در این مراسم، گفت: صبر و استقامت و کار ارزشمند شما آزادگان در دوران اسارت با هیچ چیزی در این دنیا قابل مقایسه نیست.

فرمانده نیروی هوایی ارتش از آزادگان خواست خاطرات دوران دفاع مقدس و اسارت خود را به رشته تحریر درآورند، چرا که جوان‌های ما به این خاطرات و گذشته قهرمانان کشور خود نیاز مبرم دارند.

امیر سرتیپ خلبان واحدی افزود: شما عمر و جوانی‌تان را برای این انقلاب و کشور گذاشتید، واقعا مایه افتخار است که با تمام سختی‌ها و شکنجه‌های جسمی و روحی، همچنان پای کار این نظام، کشور و رهبری هستید.

وی به فداکاری و ازخودگذشتگی همسران آزادگان نیز اشاره کرد و گفت: همسران و فرزندان شما آزادگان کمتر از شما سختی نکشیدند، همسران شما در دوران اسارت برای فرزندان هم پدر بودند و هم مادر، بعلاوه غم فراق همسر را نیز باید تحمل می‌کردند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان با اشاره به تهدیدات فضای مجازی، اظهار داشت: ما درگیر یک جنگ تمام عیار ترکیبی و رسانه‌ای هستیم و دشمنان این مملکت برای جوانان ما برنامه‌ریزی کرده‌اند تا ذهنیت آن‌ها را نسبت به گذشته، حال و آینده خود و کشور ناامید کنند.

ارسال نظر