تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۳

پروژه ذخیره‌سازی ابری استخراج: همه آنچه درباره کوین SCP باید بدانید

همین‌طور که روند نزولی در سرتاسر بازار سرمایه‌گذاران را به‌شدت شوکه کرده است، علاقه‌مندان به رمزارز‌ها مدام به‌دنبال پناهگاه‌هایی امن برای سرمایه‌شان هستند. ScPrime به‌خاطر خدمات ابری متحول‌کننده برجسته‌اش در گفتگو‌های چند جامعه رمزارز به‌عنوان مکانی ایدئال برای سرمایه‌گذاری معرفی شده است.

اقتصاد۲۴-همین‌طور که روند نزولی در سرتاسر بازار سرمایه‌گذاران را به‌شدت شوکه کرده است، علاقه‌مندان به رمزارزها مدام به‌دنبال پناهگاه‌هایی امن برای سرمایه‌شان هستند. ScPrime به‌خاطر خدمات ابری متحول‌کننده برجسته‌اش در گفت‌وگوهای چند جامعه رمزارز به‌عنوان مکانی ایدئال برای سرمایه‌گذاری معرفی شده است

موفقیت ScPrime در ادغام دو فناوری پیشرفته وب 3 و خدمات ابری، خدمات ابری متمرکز سنتی را مختل کرده است. امروز می‌خواهیم ScPrime را به‌طور دقیق بررسی کنیم تا ببینیم برای سرمایه‌گذاری مناسب است یا نه. پس بیایید ببینیم که آیا بهتر است روی آن سرمایه‌گذاری کنیم یا نکنیم؟

ScPrime چیست؟

ScPrime مرکز داده غیرمتمرکزی است که فضای ذخیره‌سازی ابری قابل‌یکپارچه‌سازی با سیستم‌های سازمانی را ارائه می‌کند. دفتر مرکزی این شرکت در کلرادو واقع شده است؛ ایالتی که قوانین بسیار دوستانه‌تری در زمینه رمزارزها دارد و در نتیجه توسعه کوین‌های کاربردی در آنجا آسان‌تر است.

ScPrime به دلیل ارائه جایگزینی مناسب برای اپلیکیشن‌های ابری مبتنی بر ذخیره‌سازی اشیای فعلی با سازگاری بالا با S3 برای SMEها و شرکت‌ها جذابیت دارد. فناوری Relay این پروژه تضمین می‌کند که تمام قراردادها و تراکنش‌های رمزنگاری هوشمند به‌طور یکپارچه انجام شوند.

 

تاریخچه ScPrime

ScPrime با هدف ایجاد یک شبکه ابری غیرمتمرکز قدرتمند تأسیس شد. این شرکت از زمان آغاز به کارش به چند موفقیت مهم، از جمله توسعه نودهای ارائه‌دهنده ذخیره‌سازی Xa-Miner و ارائه فناوری Relay، دست یافته است.

توکن بومی این پروژه که SCP نام دارد، اساس عملیات کل فناوری بلاک‌چین ScPrime است. علاقه‌مندان به رمزارزها به کمک این توکن می‌توانند از حرکت قیمت SCP بهره ببرند، و به‌لطف تداوم شکوفایی این شرکت به درآمدی غیرفعال دست پیدا کنند.

 

تغییرات قیمت توکن SCP در کوینکس

حرکت قیمت SCP در کوینکس در ماه آگوست نشان‌دهنده وجود دوره‌ای از نوسانات و حرکات قیمتی قابل‌توجه است. در واقع، قیمت SCP در اواسط جولای با افزایشی قابل‌توجه به سقف قیمتی جدیدی دست یافت، و قیمت آن در اوایل آگوست به بیش از 0.5 دلار رسید.

در طول این رالی صعودی، قیمت SCP به طور قابل‌توجهی بالاتر از خط SMA (میانگین متحرک ساده) 9 دوره‌ای و به قیمت 0.3077 دلار رسید. در ادامه، قیمت آن اصلاح شد و به زیر خط SMA فوق رفت که نشانه تغییر قیمت تحت‌تأثیر احساسات بازار نزولی است. اما در چند روز گذشته، قیمت دوباره به بالای این خط SMA برگشته است که نشان‌دهنده بازگشت احتمالی قیمت این توکن به یک روند صعودی است.

جدای از این، شاخص RSI برابر با 69.77 است که نشان‌دهنده نزدیک شدنِ این کوین به آستانه خرید بیش‌ازحد 70 است. این داده‌ها نشان می‌دهد که کوین SCP احتمالا فشار خرید زیادی را تجربه خواهد کرد، زیرا بیشتر سرمایه‌گذاران رمزارزها به این کوین چشم دوخته‌اند.

البته این داده‌ها درباره پول‌بکی بالقوه هم هشدار می‌دهند، زیرا ممکن است قیمت این دارایی بیش از حد از میانگین خود فاصله گرفته باشد. معمولاً وقتی شاخص RSI به 70 نزدیک می‌شود یا از آن فراتر می‌رود، در ادامه، شاهد اصلاح یا تثبیت قیمت خواهیم بود. با توجه به مطالب فوق، کوینکس امن‌ترین و آسان‌ترین مکان برای معامله SCP است.

مرور کلی

 

* این مقاله به‌منزلة توصیه به سرمایه‌گذاری نیست.

ارسال نظر