تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۳

۲٫۶ میلیون نفر با بیمه «معلم» عازم کربلا می‌شوند

شرکت بیمه معلم تا کنون برای بیش از ۲٫۶ میلیون زائر اربعین که از طریق سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند، بیمه‌نامه صادر کرده است.

اقتصاد۲۴-به گزارش روابط عمومی به نقل از پایگاه خبری خرد و کلان و به گفته رئیس پلیس راهور فراجا، تا ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۲۶ مرداد، ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر زائر اربعین در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد، یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از مرز‌ها خارج شده‌اند. این آمار نشان‌دهنده افزایش ۱۲ درصدی خروج زائران نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. 
از این میان، ۵۰٫۹ درصد زائران معادل یک میلیون و ۳۳۱ هزار و ۷۴۷ نفر، بسته شماره یک بیمه‌ای را خریداری کرده‌اند. همچنین ۳٫۹ درصد زائران معادل ۱۰۲ هزار و ۵۴۲ نفر بسته شماره دو و ۴۵٫۲ درصد زائران معادل یک میلیون و ۱۸۲ هزار و ۱۹۰ نفر، بسته شماره سه را خریداری کرده‌اند. هزینه بسته شماره یک ۶۰۰ هزار ریال، هزینه بسته شماره دو ۷۰۰ هزار ریال و هزینه بسته شماره سه، ۸۰۰ هزار ریال است. 
بیمه معلم، افزون بر بیمه‌نامه ویژه زائران، بیمه معلم بیمه‌نامه مسئولیت ویژه موکب‌داران در برابر خادمان و مراجعان، بیمه مسئولیت برای دارندگان وسایل نقلیه در مدت زمان مراسم اربعین و طی تردد در کشور عراق بیمه‌نامه آتش‌سوزی مواکب و بیمه باربری محموله‌های ارسالی موکب‌داران و مراکز خدماتی در مراسم اربعین را نیز ارائه کرده است. 
پایگاه‌های بیمه معلم در شهر نجف در بیمارستان‌های امام علی (ع)، حکیم، آلمانی و صدر و همچنین درمانگاه هلال‌احمر در هتل نبا، کنسولگری ایران در نجف و هتل ام‌القری آماده خدمت‌رسانی به زائران هستند. در کربلا نیز نمایندگان بیمه معلم در بیمارستان‌های الحسین (ع)، سفیرالحسین (ع)، امام زین‌العابدین، الکفیل و کنسولگری ایران در کربلا، هتل کربلا الدوئی و مقر هلال‌احمر در کربلا حضور خواهند داشت. در بغداد نیز بیمارستان کاظمیه و در سامراء بیمارستان شهید ماجد، با بیمه معلم طرف قراردادند. همچنین در مرز‌های خروجی به کشور عراق، آمبولانس‌های شرکت بیمه معلم به منظور خدمات رسانی فوری به زائران مستقر شده اند.

ارسال نظر