تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۳

بازار اجاره آپارتمان در جنت‌آباد جنوبی مرداد ۱۴۰۳ + جدول

قیمت آپارتمان در جنت‌آباد جنوبی ۲۵ درصد بالاتر از میانگین شهر است و صاحبخانه‌ها معمولا با همین فرمول برای دریافت اجاره‌خانه برنامه‌ریزی می‌کنند

اقتصاد۲۴- اجاره آپارتمان در جنت‌آباد جنوبی می‌تواند به‌طور متوسط ۲۵ درصد نسبت به متوسط تهران هزینه بیشتری برای مستاجران داشته باشد. آخرین آمار‌های رسمی از متوسط قیمت تقریبا ۱۰۸ میلیونی هر متر آپارتمان مسکونی در جنت‌آباد جنوبی حکایت دارد درحالی که این عدد در کل تهران حدود متری ۸۶ میلیون تومان است و صاحبخانه‌ها معمولا با همین تناسب برای دریافت پول پیش و اجاره ماهانه برنامه‌ریزی می‌کنند. اجاره آپارتمان در جنت‌آباد برای خانواده‌ای که با ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلیون سراغ واحد یکخوابه می‌رود، احتمالا ماهی ۱۰ تا ۱۵ میلیون آب می‌خورد و این بازه برای اغلب آپارتمان‌های دوخوابه به ۱۵ تا ۳۰ میلیون رسیده است.

قیمت آپارتمان در جنت‌آباد جنوبی

قیمت آپارتمان در جنت‌آباد جنوبی، جنت‌آباد شمالی و بقیه محله‌های منطقه پنج تهران، حدود ۲۵ درصد بالاتر از متوسط شهر است. آخرین آمار‌های رسمی مشخص می‌کند قیمت آپارتمان در جنت‌آباد جنوبی و سایر محله‌های این بخش تهران، متری ۱۰۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به‌ثبت رسیده که این عدد با احتساب کل مناطق ۲۲ گانه تهران به متری ۸۶ میلیون تومان تقلیل پیدا می‌کند.

اجاره آپارتمان در جنت‌آباد جنوبی قاعدتا باید فشار بیشتری به مستاجران ساکن این محدوده درمقایسه با میانگین شهر بگذارد. فراموش نکنیم طبق اعداد و ارقام ثبت‌شده از سوی فروشنده‌ها، قیمت آپارتمان در جنت‌آباد جنوبی از قیمت آپارتمان در جنت‌آباد مرکزی و جنت‌آباد شمالی بیشتر است و می‌توانیم همین تناسب را بابت اجاره آپارتمان متصور باشیم.

اجاره آپارتمان یکخوابه در جنت‌آباد جنوبی

اجاره آپارتمان در جنت‌آباد جنوبی برای مستاجری که با ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلیون بودجه در فکر سکونت واحد‌های یکخوابه است، معمولا بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون از درآمد ماهانه را می‌بلعد.

اجاره آپارتمانی ۵۵ متری در جنت‌آباد به‌عنوان مثال طبق اطلاعاتی که صاحبخانه ارائه کرده، ۳۵۰ میلیون تومان ودیعه و ماهی ۱۲ میلیون کرایه احتیاج دارد. قابلیت تبدیل رهن و اجاره، اجازه می‌دهد مستاجر دست‌کم ماهی ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کرایه‌خانه پرداخت کند، اما رقم ودیعه از ۳۵۰ میلیون به ۴۰۰ میلیون تومان بدل می‌شود. صاحبخانه دیگری با واحد مشابه انتظار ۳۰۰ میلیون ودیعه و ماهی ۱۲ میلیون اجاره دارد و تا دلتان بخواهد از این دست فایل‌های یکخوابه در جنت‌آباد جنوبی زیاد است.

همان حوالی مالک دیگری با رقم ودیعه کمتر، یعنی ۲۰۰ میلیون تومان حاضر به اجاره آپارتمان ۶۰ متری و یکخوابه در جنت‌آباد است. این یکی رقم اجاره ماهانه را برای خانه‌ای که قبل سال ۱۳۸۰ در طبقه سوم ساخته شده و به‌جز انباری امکانات دیگری ندارد ۱۴ میلیون تومان درنظر گرفته است.

اجاره آپارتمان دوخوابه در جنت‌آباد

جاره آپارتمان در جنت‌آباد برای خانواده‌ای که با ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلیون ودیعه دنبال واحد دوخوابه و ۷۰ تا ۱۰۰ متری می‌گردند، همزمان ماهی ۱۵ تا ۳۰ میلیون هزینه دارد.

آپارتمانی ۷۳ متری در جنت‌آباد جنوبی با عمر بنا ۱۹ سال درحالی اجاره داده می‌شود که صاحبخانه در قدم اول انتظار دریافت ۴۰۰ میلیون پول پیش دارد و مستاجر باید هر ماه آماده پرداخت ۱۵ میلیون اجاره باشد. همزمان در جنت‌آباد جنوبی آپارتمان ۱۰۰ متری و دوخوابه وجود دارد، که با امکانات کامل در طبقه پنجم ساختمان قرار گرفته. رقم ودیعه این یکی ۳۰۰ میلیون تومان است و اجاره ماهانه ۲۸ میلیون تومان. با تبدیل ودیعه به ۲۰۰ میلیون تومان، عدد اجاره ماهانه به ۳۰ میلیون تومان بدل می‌شود.

رهن کامل آپارتمان در جنت‌آباد

رهن کامل آپارتمان در جنت‌آباد جنوبی مثل خیلی از محله‌های واقع در منطقه پنج تهران، از دست‌کم یک میلیارد تومان شروع می‌شود و برای یکسری از فایل‌ها به بیش از سه میلیارد تومان می‌رسد. عددی که معادل ۶۰ متر آپارتمان مسکونی در مناطق جنوبی تهران است.

رهن آپارتمانی ۱۸۵ متری و سه‌خوابه در جنت‌آباد جنوبی دقیقا سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام شده است. واحد سال ۱۴۰۰ ساخته شده و با امکانات کامل برای اجاره آگهی شده است. با تبدیل رقم رهن از ۳.۵ به ۲.۵ میلیارد، اجاره ماهانه به ۳۰ میلیون تومان می‌رسد.

رهن آپارتمان ۷۵ متری و نوساز نیز درحالی یک میلیارد تومان درنظر گرفته شده که چهار سال از عمر بنا ساختمان می‌گذرد و مثل مورد قبلی با امکاناتی مثل آسانسور، انباری و پارکینگ بین فایل‌های مسکونی قرار گرفته است.

اجاره آپارتمان در جنت‌آباد جنوبی چقدر هزینه دارد؟

متراژ

عمر بنا

امکانات

ودیعه

اجاره ماهانه

55 متر

17 سال

پارکینگ و انباری

350 میلیون

12 میلیون

60 متر

24 سال

انباری

200 میلیون

14 میلیون

55 متر

13 سال

پارکینگ و انباری

300 میلیون

12 میلیون

73 متر

19 سال

پارکینگ و انباری

400 میلیون

15 میلیون

100 متر

13 سال

پارکینگ، انباری و آسانسور

300 میلیون

28 میلیون

75 متر

چهار سال

پارکینگ، انباری و آسانسور

یک میلیارد

-

185 متر

سه سال

پارکینگ، انباری و آسانسور

سه میلیارد و 500

-

ارسال نظر