تاریخ انتشار: ۱۰:۴۹ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۳

کنایه تند مهاجرانی به نماینده متولد ۶۱

وزیر ارشاد دولت اصلاحات، به اظهارات یکی از نمایندگان که گفته بود به یکی از وزرا پیشنهاد دادم انصراف دهد، واکنش نشان داد و به بیان خاطره‌ای از زمان رأی اعتماد مجلس به کابینه پیشنهادی خاتمی پرداخت.

اقتصاد۲۴- سیدعطاءالله مهاجرانی، وزیر ارشاد دولت اصلاحات، در پاسخ به نوشته ابراهیم رضایی، نماینده دشتستان که گفته بود: «به یکی از وزرای پیشنهادی که همچنان بر مواضع ضدانقلابی خود اصرار داشت، پیشنهاد کردم که انصراف دهد، حالا هم با همه توان در مقابل فردی که آشکارا به مردم ایران و نظام اسلامی ظلم کرده، خواهیم ایستاد.» در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت:

نماینده در حدی نیست که به کاندیدای وزارت پیشنهاد انصراف بدهد. حق دارد مخالفت کند و رای مخالف بدهد. تفسیر ظلم به نظام اسلامی هم جزو متشابهات أست؛ و نماینده مجلس هم راسخون در علم نیست. اما اگر منظورتان ظفرقندی باشد که حتما رای می‌آورد! شما نبودید که او انقلابی بود و اسلامی!

وزیر ارشاد دولت اصلاحات، در توئیتی دیگر نیز نوشت:

وقتی به عنوان نامزد وزارت فرهنگ و ارشاد به مجلس معرفی شدم. مرحوم آقای زادسر خیلی آرام بغل گوشم گفت انصراف بده رای نمیاری ها! لبخند زدم. سکوت کردم. گفت جواب نمی‌دی؟! گفتم برو کنار باد بیاد! قصه اسکندر و دیوژن را برایش گفتم. این نماینده جوان متولد ٦١ نبود که ظفرقندی در جبهه بود!

 

منبع: فرارو
ارسال نظر