تاریخ انتشار: ۱۲:۴۷ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۳

جایگاه والای آزادگان سرفراز در بانک ملی ایران

به مناسب ۲۶ مرداد ماه مراسم بزرگداشت و تجلیل از آزادگان شاغل و بازنشسته استان تهران در بانک ملی ایران برگزار شد.


اقتصاد۲۴- مراسم بزرگداشتی به مناسبت روز ورود آزادگان به کشور با حضور قائم مقام مدیرعامل اعضای هیات مدیره و هیات عامل و روسای ادارات به همت مرکز امور ایثارگران و خانواده شهدا برگزار شد.

نصرت اله شهبازی قائم مقام بانک ملی ایران، در آیین بزرگداشت و تجلیل از آزادگان شاغل و بازنشسته تهران به ایراد سخن پرداخت و گفت: این روز فرصتی است برای مرور رشادت‌های غیور مردانی که توانستند از دین، شرف و خاک کشور در برابر دشمنان ایستادگی کنند و صبورانه لحظات پر از رنج دوران اسارت را پشت سر بگذارند.

شهبازی گفت: ایثارگران گنجینه‌های ارزشمندی هستند که خاطراتشان فرهنگ انسان سازی است و موظفیم تا این خاطرات را به عنوان کلید هدایت برای جامعه جوان و نسل آینده به رشته تحریر درآورده و محفوظ بداریم.

وی در پایان از رییس مرکز امور ایثارگران و خانواده شهدا بابت برگزاری این مراسم تشکر کرد و گفت: آزادگان در بانک ملی ایران جایگاه والایی دارند و برگزاری چنین مراسمی مایه افتخار است.

رضا خسروی رئیس مرکز امور ایثارگران و خانواده شهدا بانک ملی ایران نیز در این مراسم ضمن خوشامد گویی به آزادگان حاضر در سالن از مقام والای این عزیزان و رشادت‌های آنان در عرصه دفاع از میهن تقدیر کرد.

در پایان نیز فرصتی در نظر گرفته شد تا دغدغه شاغلان و بازنشستگان آزاده مطرح و مورد پیگیری مسئولان قرار گیرد.

ارسال نظر