تاریخ انتشار: ۱۳:۰۷ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
زمزم ایران در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوشیدنی‌ها

حضور جذاب برند هفتادساله در نمایشگاه اختصاصی نوشیدنی‌ها

زمزم ایران در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوشیدنی‌ها، چای، قهوه و صنایع وابسته با ارائه آخرین دستاورد‌های خود در حوزه صنعت نوشیدنی حضور یافت.

اقتصاد۲۴- به نقل از روابط عمومی زمزم ایران، نمایشگاه بین‌المللی نوشیدنی‌ها، چای، قهوه و صنایع وابسته از مهمترین رویداد‌های حوزه صنعت نوشیدنی و صنایع وابسته است که هر ساله با حضور شرکت‌ها، تولیدکنندگان، فروشندگان وعلاقه‌مندان به این صنعت برگزار می‌شود.

این نمایشگاه فرصتی مناسب برای نمایش و فروش محصولات مرتبط با صنعت مواد غذایی، معرفی تکنولوژی‌های جدید و نوآوری‌ها در این حوزه، ارتقاء کیفیت و استاندارد‌های صنعتی و تبادل دانش و تجربیات بین صنعتگران و فعالان این حوزه محسوب می‌شود.

هدف اصلی این نمایشگاه ارائه فرصت‌های تجاری، ترویج محصولات، ارتقاء سطح فناوری و تکنولوژی مورد استفاده در صنعت، معرفی آخرین دستاورد‌ها و نوآوری‌ها به علاقمندان و فعالان این حوزه است.

امسال بازدیدکنندگان این نمایشگاه در غرفه زمزم با جذابیت‌های خاصی روبرو خواهند شد تا این برند هفتاد ساله، با احترام به جایگاه هواداران قدیمی خود، با نسل جدید نیز پیوندی تازه ایجاد کند.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوشیدنی‌ها، چای، قهوه و صنایع وابسته از روز دوشنبه ۲۹مرداد تا پنج‌شنبه اول شهریورماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ علاقمندان برای بازدید از غرفه زمزم ایران در نمایشگاه بین‌المللی نوشیدنی‌ها به سالن ۶ غرفه ۲۳ مراجعه کنند.

ارسال نظر