تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۳
معاون حقوقی و هماهنگی امور استان ها، شعب و نمایندگی های بیمه ایران :

بیمه ایران درصدد حضوری قدرتمند در مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی می باشد

امیررضا نعمت اللهی معاون حقوقی و هماهنگی اموراستانها، شعب و نمایندگیهای بیمه ایران با اشاره به هدف افزایش سهم بازار این شرکت،از برنامه ریزی برای حضور قدرتمند در مناطق آزاد و ویژه خبر داد.

اقتصاد۲۴- نعمت اللهی در مصاحبه با روابط عمومی بیمه ایران اظهار داشت: با توجه به تاکید دکتر کشاورز مدیرعامل بیمه ایران برای افزایش سهم بازار و استفاده از قابلیت‌هایی که در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی وجود دارد، پس از پیگیری‌های مستمر این معاونت و همراهی خوب مدیران کل استان‌های ذیربط تا کنون مجوز‌های فعالیت در مناطق ویژه اقتصادی از بیمه مرکزی و سازمان مناطق آزاد در سراسر کشور اخذ که پس از پایان فرایند‌های مربوطه، برنامه عملیاتی شعب مذکور نیز ابلاغ خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از تغییر ماموریت شرکت ایران معین در سال‌های قبل، حضور مجدد بیمه ایران در مناطق آزاد نیازمند اخذ مجوز‌های لازم بود، که به یاری خدا و با تدابیر مدیریت ارشد شرکت و پیگیری‌های مستمر از مسئولین امر و برگزاری جلسات متعدد توانستیم زمینه فعالیت بیمه گری را در این مناطق فراهم نماییم.

وی در پایان اشاره داشت: رویکرد سال ۱۴۰۳ معاونت حقوقی و هماهنگی اموراستانها، شعب و نمایندگی‌ها فعال سازی همه فرصت‌های بالقوه برای دستیابی به فروش طلایی است و در همین جهت هرگونه حمایت از واحد‌های اجرایی سراسر کشور و نمایندگان عزیز در دستور کار قرار گرفته است.

ارسال نظر