تاریخ انتشار: ۲۲:۱۷ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۳

فریاد قالیباف بر سر مالک شریعتی به خاطر توزیع شب‌نامه + فیلم

محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس به خاطر توزیع غیرقانونی یک شب‌نامه علیه رضا صالحی امیری، وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی و گردشگری توسط مالک شریعتی نیاسر، بر سر این نماینده نزدیک به زاکانی فریاد زد.

اقتصاد۲۴- در جریان بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی کابینه پزشکیان و در حالی که مجلس شورای اسلامی مشغول بررسی صلاحیت رضا صالحی امیری، وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی و گردشگری بود، مالک شریعتی نیاسر، نماینده نزدیک به زاکانی شب‌نامه‌ای را علیه صالحی امیری در صحن مجلس توزیع کرد.

دقایقی پس از این اقدام، محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس بدون نام بردن از نماینده توزیع‌کننده شب‌نامه مذکور، علیه این اقدام موضع گرفت و آن را غیرقانونی و برخلاف آیین‌نامه مجلس شورای اسلامی دانست. اما در حین صحبت‌های قالیباف، مالک شریعتی از جای خود بلند شد و به رئیس مجلس اعتراض کرد که قالیباف نیز پاسخ داد که «آقای شریعتی من نمی‌خواستم اسم ببرم، ولی حالا که بلند شدی، بدان که توزیع برگه غلط و غیرقانونی بود.»

در ادامه جلسه این اتفاق نیز با وجود تذکر تند و تیز قالیباف، شریعتی و برخی نمایندگان هم‌سو با او که از طیف حامیان علیرضا زاکانی، شهردار تهران و نماینده پیشین مجلس هستند، به فریاد‌های خود ادامه دادند و فضای مجلس به حدی شلوغ شد که شروع سخنرانی رضا صالحی امیری، وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی و گردشگری را تحت تاثیر خود قرار داد.

عصبانیت قالیباف از این اتفاق نیز تا دقایقی بعد ادامه داشت، اگرچه او سعی کرد که فضای جلسه را آرام و شرایط را برای ایراد سخنرانی وزیر پیشنهادی کابینه پزشکیان فراهم کند.

منبع: دیده بان ایران
ارسال نظر