تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۳

پرتفوی متنوع و سودآور بیمه سرمد در استان بوشهر

از تکالیف اصلی شرکت بیمه سرمد، خدمت رسانی مطلوب و پر سرعت به بیمه‌شدگان به خصوص همکاران بانک بزرگ صادرات است، در همین راستا از یک سو نسبت به عقد قرارداد با تمام بیمارستان‌های دولتی استان بوشهر اقدام شده و در تلاش برای افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد هستیم و از طرف دیگر خسارت‌های درمان در بازه‌های زمانی ۳ روز کاری بررسی و ثبت می‌شود.


اقتصاد۲۴- افسانه ابری مدیر شعبه استان بوشهر شرکت بیمه سرمد در مصاحبه با پایگاه خبری بیمه‌نویس مطرح کرد:

بیمه سرمد شعبه استان بوشهر در شهریور ماه ۱۳۹۷ در ساختمان سرپرستی بانک صادرات استان بوشهر افتتاح و شروع به فعالیت کرد و در آذر ماه ۱۴۰۲ به منظور ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان و در راستای عمل به سیاستگذاری مدیرعامل محترم شرکت مبنی بر حفظ و تقویت برند سرمد، به ساختمان مستقل و جدید انتقال یافت، که این سیاستگذاری صحیح تاثیر بسیار زیادی در رشد پرتفوی استان داشته است.

مدیر شعبه استان بوشهر بیمه سرمد با اشاره به عملکرد مطلوب این شعبه در حوزه خسارت عنوان کرد: در ۴ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳، نسبت خسارت شعبه ۱۱ درصد بوده، این در حالی است که نسبت خسارت در مدت مشابه سال قبل ۵۱ درصد بوده و سهم بیمه سرمد از بازاریابی بیمه در استان ۰.۰۹۳ با ضریب نفوذ بیمه‌ای استان بوشهر ۰.۴۳ است.

ابری در خصوص تمدید بیمه‌نامه‌ها نیز با توجه به مطلوبیت عملکرد شعبه اذعان داشت: شعبه استان بوشهر موفق شده بیش از ۵۵% از بیمه‌نامه‌های قابل تمدید خود را تمدید نماید.

ابری در ادامه افزود: از تکالیف اصلی شرکت بیمه سرمد، خدمت رسانی مطلوب و پر سرعت به بیمه‌شدگان به خصوص همکاران بانک بزرگ صادرات است، به همین منظور از یک سو نسبت به عقد قرارداد با تمام بیمارستان‌های دولتی استان بوشهر اقدام شده و در تلاش برای افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد هستیم و از طرف دیگر خسارت‌های درمان در بازه‌های زمانی ۳ روز کاری بررسی و ثبت می‌شود و از این حیث در وضعیت مطلوبی قرار داریم. البته جلسات ماهیانه با مدیریت و معاونت بانک صادرات جهت بررسی مشکلات و انجام اقدامات اصلاحی به صورت منظم در دستور کار شعبه است.

ابری با اشاره به توسعه خدمات و تسهیلات در بیمه سرمد برای بیمه‌گذاران عنوان نمود: امروز شاهد قوی‌ترین سیستم فنی در شرکت بیمه سرمد هستیم و امیدوارم با ثبات ایجاد شده در تمامی ارکان شرکت، شاهد پیشرفت و موفقیت هر چه بیشتر شرکت باشیم، آنچه باعث ایجاد تمایز بین سازمان‌ها می‌گردد، سرمایه‌های انسانی است و انگیزه و نگرش مثبت امروز در بیمه سرمد حاصل تدبیر و سیاست گذاری صحیح مدیریت عامل و معاونین محترم شرکت است.

وی از اولویت‌های شعبه استان بوشهر در سال ۱۴۰۳ را توسعه‌ی شبکه فروش و افزایش تعداد نمایندگان براساس برنامه توصیف نمود و بر نگهداشت بیمه گذاران و شناسایی و جذب مجدد مشتریان از دست رفته که از اهمیت بالایی برخوردار هستند تاکید کرد.

ابری از جمله شاخصه‌های بیمه سرمد را پیگیری تعهدات شرکت در قبال بیمه‌گذاران برشمرد و گفت شرکت بیمه سرمد همانطور که برای فروش محصول و خدمت به موقع و مناسب پیگیر است، در پرداخت و انجام تعهدات تا پایان کار با مشتری همراه است که این امر مهم از عوامل حفظ اعتبار این شرکت در صنعت بیمه است.

وی در پایان ضمن تشکر از همراهی و تلاش تیم همکاران و شبکه‌ی فروش همیشه در میدان بیمه سرمد در استان بوشهر عنوان کرد که شعبه بوشهر در ۴ ماهه ابتدای سال ۱۴۰۳ با صدور ۱۵۶۳ بیمه نامه، بیش از ۹۴ میلیارد ریال حق بیمه تولید کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد چشم‌گیر ۱۳۱ درصدی داشته است. همچنین شعبه موفق شده در ۴ ماهه اول سال، ۵۵ درصد از پیش‌بینی کل سال خود را محقق نماید.

گفتنی است این رشد و عملکرد مثبت شعبه استان بوشهر بیمه سرمد با تمرکز و برنامه ریزی در حوزه‌های مختلفی، چون تولید حق بیمه با ریسک مناسب، مدیریت خسارت‌های پرداختی، تمدید بیمه‌نامه‌ها و وصول مطالبات بوده است.

ارسال نظر