تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۳

جلسه شورای راهبردی مدیران صنایع لاستیکی سهند برگزار شد / صیادزاده: روز‌های خوش در راه است

جلسه شورای راهبردی مدیران صنایع لاستیکی سهند روز یکشنبه ۱۴ مرداد در محل ستاد مرکزی شرکت برگزار شد.

اقتصاد۲۴-به نقل از روابط عمومی صنایع لاستیکی سهند، در این جلسه مدیران شرکت ضمن ارائه خلاصه‌ای از عملکرد و چالش‌های پیش‌رو به بحث و تبادل نظر پرداختند.

علی صیادزاده سرپست صنایع لاستیکی سهند در این جلسه ضمن اشاره به پروژه طرح توسعه سهند و مشکلات و چالش‌های راه‌اندازی خط تولید تسمه‌نقاله‌های سیمی (استیل کورد) گفت: با تلاش تمامی پرسنل و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امروز می‌توانیم این نوید را بدهیم که از مشکلات عبور کردیم و به یاری خداوند روز‌های خوش در راه است.

صیادزاده در ادامه افزود: همانطور که شاهد بودید تولید سه ماهه نخست سال جاری با ۲۳ درصد افزایش روبه‌رو شد و همین امر موجب تقدیر دکتر نوروزی، مدیرعامل شستا و همچنین تقدیر مهندس میرزایی مدیرعامل گروه صنعتی بارز از تمامی پرسنل سهند شد و من هم بر خود واجب می‌دانم که تلاش مجاهدانه شما عزیزان را ارج نهاده و قدردان زحمات بی‌وقفه شما باشم.

وی همچنین افزود: نباید فراموش کنیم که این تقدیر‌ها مسئولیت ما را بیش از پیش می‌کند و باید همواره برای رشد و ارتقای این رکورد‌ها در تلاش باشیم تا باز هم شاهد این دست تقدیر‌ها باشیم.

شایان ذکر است در انتهای این جلسه مهندس امیرحسین پهلوان سرپرست شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی و هیات همراهشان نیز به عنوان میهمان در جلسه حضور یافتند و در جریان امور قرار گرفتند.

ارسال نظر