تاریخ انتشار: ۱۳:۳۴ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۳

بازدید مدیرعامل بیمه معلم از قرارگاه‌های این شرکت در عراق

مفید امینی، مدیرعامل بیمه معلم، در آستانه برگزاری مراسم اربعین، به منظور بازدید از قرارگاه‌های این شرکت در نجف و کربلا راهی کشور عراق شد.

اقتصاد۲۴-به نقل از روابط‌عمومی، امینی با حضور در کنسولگری ایران در نجف اشرف و بازدید از میز خدمات بیمه معلم، از تلاش همکارانی که شبانه‌روزی به ارائه خدمات به زائران مشغول هستند، قدردانی کرد و افزود: با توجه به فشار کاری در روز‌های منتهی به اربعین حسینی و با حضور پرشور زائران در نجف و کربلا، وظیفه سنگینی بر عهده تمامی افرادی است که مجاهدانه در عراق به ارائه خدمات می‌پردازند. اما برای ما که همواره با عشق به اهل بیت قدم در این مسیر گذاشته‌ایم، رضایت زائران، مشوق استمرار فعالیتمان است.

امینی پس از بازدید از میز خدمات بیمه معلم، در نشست مشترک مقامات بیمه مرکزی و کنسولگری نجف شرکت کرد و با تاکید بر اهمیت همکاری با نهاد‌ها و سازمان‌های ذی‌ربط کشور عراق برای افزایش سطح رسیدگی به مصدومان گفت: شرکت بیمه معلم به عنوان بیمه‌گر زائران اربعین خود را مکلف می‌داند که در سریع‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت به مصدومان خدمات متعهد شده را ارائه دهد؛ بدیهی است که این رسیدگی، با تعامل و همکاری نهاد‌ها و سازمان‌های عراقی صورت می‌پذیرد تا زائران اربعین بتوانند در نهایت امنیت و آسایش خاطر خدمات مطلوبشان را دریافت کنند.

علی استادهاشمی، رئیس‌کل بیمه مرکزی و نماینده بعثه مقام معظم رهبری نیز که در این سفر مدیرعامل را همراهی می‌کردند، به اتفاق او به بازدید از قرارگاه‌های بیمه معلم، کنسولگری نجف و بیمارستان امام علی (ع) دیدار کردند تا از نزدیک کیفیت خدمات‌رسانی به زائران را بررسی کنند.استادهاشمی، با قدردانی از تیم‌های اعزامی بیمه معلم در بخش‌های تدارکاتی، ارزیابی و جبران خسارت، خاطرنشان کرد: بهره‌گیری شرکت بیمه معلم از تجارب شرکت‌های بیمه‌گر ایرانی در سال‌های گذشته، ضریب خطا و مشکل را به شکل محسوسی کاهش داده که این امر رضایت حداکثری بیمه‌گذاران را به دنبال خواهد داشت.

برگزاری جلسه سه‌جانبه

همچنین در این سفر، دیدار و گفتگوی سه جانبه‌ای میان رئیس کل بیمه مرکزی، مدیرعامل بیمه معلم و مدیران ارشد سازمان هلال احمر با هدف بررسی و رفع چالش‌های زائران صورت گرفت.

در این نشست با بررسی گزارش‌های مصدومان، راهکار‌هایی برای تسهیل رسیدگی به آن‌ها و در صورت نیاز بازگرداندنشان به کشور برای ادامه روند درمان ارائه شد.

بازدید میدانی از بیمارستان امام علی (ع)

همچنین در جریان این سفر، مدیرعامل بیمه معلم برای بررسی کیفیت خدمات‌رسانی به زائرین در بیمارستان امام علی (ع) حضور به عمل آورد.

مفید امینی از آمادگی کامل این شرکت برای تسریع در خدمات‌رسانی و پاسخگویی به نیاز‌های زائران خبر داد و افزود: همواره در تلاش هستیم رضایتمندی بیماران و مصدومان از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی ارتقاء پیدا کند و خاطره‌ای که از بیمه در ذهنشان باقی می‌ماند، تداعی‌گر احساس امنیت و حمایت باشد.

در ادامه، مدیرعامل بیمه معلم به ملاقات تنی چند از مصدومان رفت و از میزان رضایت آن‌ها از خدمات دریافت‌شده اطمینان حاصل پیدا کرد.

ارسال نظر