تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۳

بازگشت سیدحسن خمینی به ایران

یادگار امام گفت: استانداری کرمانشاه و قرارگاه رمضان ارتباط خیلی خوبی با طرف عراقی ایجاد کرده اند که در نتیجه آن، مسیر تردد زائران اربعین روان و آسان شده است.

اقتصاد۲۴- حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی، فرزند یادگار امام راحل و تولیت حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که روز دوشنبه ۲۹ مردادماه از مرز بین المللی خسروی عازم کربلای معلی شده بود، امروز پنجشنبه اول شهریورماه از همین مرز به کشور بازگشت و مورد استقبال مسوولان استان کرمانشاه قرار گرفت.

حسن خمینی پس از ورود به مرز خسروی، بازدید کوتاهی از روند خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در این مرز داشت و سپس در نشستی با حضور جمعی از مسوولان استان کرمانشاه، از تلاش‌ها و تدابیر صورت گرفته برای سهولت تردد زوار اربعین قدردانی کرد.

حجت الاسلام خمینی در سخنان خود با تشکر از استاندار کرمانشاه و تمام دست اندرکاران اربعین در استان، گفت: نظم و ترتیب خیلی خوبی در همه ابعاد مرز خسروی حاکم است.


بیشتر بخوانید: عکسی از دیدار سیاسی سیدحسن خمینی در خاک عراق


تولیت حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی افزود: استانداری کرمانشاه و قرارگاه رمضان ارتباط خیلی خوبی با طرف عراقی ایجاد کرده اند که در نتیجه آن، مسیر تردد زائران اربعین روان و آسان شده است.

وی امکانات ۲ طرف مرز خسروی را ارزشمند برشمرد و گفت: مسیر خسروی تا شهر‌های زیارتی عراق نیز یک مسیر خوب با خودرو‌ها و وسایل حمل و نقل مناسب است.

وی همچنین از نیرو‌های نظامی، نیروی انتظامی و راهداری استان هم بابت نظم و امنیت و جاده‌های خوب استان کرمانشاه تشکر کرد.

منبع: ایلنا
ارسال نظر