تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۳
در نشست هم‌اندیشی با نمایندگان فروش و کارگزاران بیمه سرمد استان البرز مطرح شد:

 بیمه اتکایی، راه حل کاهش زیان و جذب پرتفوی مطلوب و مناسب

در این نشست صمیمی، آموزگار ضمن تشکر از نمایندگان فروش و کارگزاران بیمه سرمد به جهت پرتفوی مطلوب و طرح‌ها و پیشنهاد‌های بیمه‌ای قابل قبول، استفاده از مزایای بیمه اتکایی را به منظور تقسیم ریسک و به‌عنوان راه حل کاهش زیان و جذب پرتفوی مطلوب و مناسب مطرح نمود.


اقتصاد۲۴- نشست صمیمی هم‌اندیشی با حضور جمعی از معاونین، مدیران ستادی، نمایندگان فروش و کارگزاران بیمه سرمد در استان البرز برگزار گردید.

در این نشست صمیمانه، آموزگار ضمن تشکر از نمایندگان فروش و کارگزاران بیمه سرمد به جهت پرتفوی مطلوب و طرح‌ها و پیشنهاد‌های بیمه‌ای قابل قبول، استفاده از مزایای بیمه اتکایی را به منظور تقسیم ریسک و به‌عنوان راه حل کاهش زیان و جذب پرتفوی مطلوب و مناسب مطرح نمود.

در بخش دیگری از این دیدار بزرگ‌زاده با اعلام آمادگی برای همکاری بلند مدت با نمایندگان فروش و کارگزاران شرکت، توانمندسازی و تقویت نمایندگان فروش و کارگزاران به عنوان بازوی عملیاتی بخش فروش شرکت‌های بیمه را از اقدامات اساسی در راستای افزایش پرتفوی شرکت برشمرد.

در ادامه مجیدی سرپرست مدیریت استان البرز، با تقدیر و تشکر از نمایندگان فروش و کارگزاران بیمه سرمد به لحاظ تلاش و تکاپو برای افزایش پرتفوی کم ریسک برای شرکت، تاکید داشت که احترام به بیمه‌شدگان و مشتری مداری از اصول اولیه و اولویت‌های بیمه سرمد در استان می‌باشد.

در پایان نمایندگان فروش و کارگزاران بیمه سرمد ضمن تشکر از حضور معاونین و مدیران شرکت در این نشست صمیمی، به بیان دغدغه‌ها و معضلات موجود پرداختند و معاونین شرکت نیز راهکار‌های عملیاتی به منظور تسهیل و کاهش مسائل مطرح شده در اختیار نمایندگان قرار دادند.

گفتنی است این نشست با حضور آقایان محسن بزرگ‌زاده سرپرست معاونت بازاریابی و شبکه فروش، علی آموزگار سرپرست معاونت فنی بیمه‌های غیر زندگی، آقائی عطا مدیر بازاریابی، حامد فرشباف ماهریان سرپرست مدیریت شعب و شبکه فروش، کامران فرهاد سرشت سرپرست مدیریت بیمه‌های زندگی، علی آفرین مدیر بیمه‌های درمان، عمر و حادثه و سید مسعود مجیدی سرپرست مدیریت استان البرز در روز سه شنبه ۳۰ مرداد ماه در سالن کنفرانس مجموعه بانک صادرات استان البرز برگزار گردید.

ارسال نظر