تاریخ انتشار: ۱۳:۱۲ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۳
بررسی آخرین تغییرات قیمت طلا

پرواز سکه تا کانال ۴۳ میلیونی

قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ با لیدری اونس جهانی طلا و رشد قیمت دلار با افزایش در تمام قطعات و وزن‌ها بازگشایی شد. حباب سکه، اما در تمامی قطعات روند نزولی طی کرده است. گفتنی است قیمت دلار امروز به کریدور ششم نزدیک شده است.

اقتصاد ۲۴- قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ همراه با افزایش قیمت اونس جهانی و حمایت دلار، با افزایش قیمت بازگشایی شد؛ به‌طوری که طلا و سکه در کانال بالاتر نشستند. شایان ذکر است، قیمت اونس جهانی طلا، با افزایش ۱۲ دلاری، با رقم ۲۵۲۵ دلار به ثبت رسیده است.

همچنین قیمت دلار در معاملات پشت خطی روز گذشته، با افزایش قیمت مواجه شده بود و به این‌ترتیب امروز با بازگشایی بازار، در کانال پایانی کریدور پنجم نوسانی، آماده صعود به کریدور ششم شده است.

هر گرم نقره ۵۸ هزار تومان شد

قیمت اونس جهانی نقره، با ۳۰ سنت افزایش، روی رقم ۳۰ دلار و ۱۴ سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخل با هزار و ۷۴۰ تومان افزایش، گرمی ۵۸ هزار و ۳۹۰ تومان به فروش رسید.

سکه بهار آزادی ۳۸ میلیونی شد

بازار سکه امروز در تمامی قطعات صعودی بود؛ به‌طوری که قطعات سنگین به کانال بالاتر صعود و باقی قطعات، خود را در کانال روز شنبه تثیبت کردند. قیمت سکه امامی با ۷۵۰ هزار تومان افزایش، با رقم ۴۳ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی، روی رقم ۳۸ میلیون و ۷۰ هزار تومان قرار گرفت.


بیشتر بخوانید: طلای جهانی همچنان در مدار صعود


همچنین قیمت نیم سکه با ۲۵۰ هزار تومان و ربع سکه با ۲۰۰ هزار تومان افزایش، با رقم ۲۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تومان ثبت شدند. قیمت سکه گرمی نیز با افزایش ۱۵۰ هزار تومانی، با رقم هفت میلیون و ۱۵۰ هزار تومان به ثبت رسید.

قیمت طلا وارد کانال ۳.۶ میلیونی شد

قیمت طلا امروز با لیدری اونس جهانی افزایشی شده است. هر مثقال طلا با ۲۱۴ هزار تومان افزایش، روی رقم ۱۵ میلیون و ۷۵۳ هزار تومان قرار گرفته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار، با ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان افزایش، کانال سه میلیون ۶۰۰ هزار تومانی را فتح کرد و با رقم سه میلیون و ۶۳۶ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش می‌رسد. قیمت طلای دست دوم نیز با ۴۸ هزار و ۹۷۵ تومان افزایش، با رقم سه میلیون و ۵۸۸ هزار و ۳۳۹ تومان به ثبت رسیده است.

حباب سکه امروز در تمامی قطعات غیر از سکه گرمی کاهشی است؛ حباب سکه امامی ۸۳ هزار تومان، بهار آزادی ۲۹۳ هزار تومان، نیم سکه ‍۱۶۴ هزار تومان و حباب ربع سکه هفت هزار تومان کاهش و حباب سکه گرمی نیز ۴۸ هزار تومان افزایش یافت.

منبع: تجارت نیوز
ارسال نظر