تاریخ انتشار: ۱۷:۳۳ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۳

درگیری مالک ایرانی خانه کوین اسپیسی با این بازیگر

اسپیسی در صورتی که حاضر به تخلیه نشود، پس از دریافت «اخطار تخلیه» و «قرار اجرای حکم اعاده تصرف زمین» ممکن است با حکم «خلع ید» و پیامدهای قانونی دیگر روبه‌رو شود.

اقتصاد۲۴- «سم عسگری» سرمایه‌گذار ایرانی تبار این ملک در مصاحبه با «بالتیمور بنر» ادعا می‌کند که اسپیسی مایل است شش ماه بیشتر در خانه‌ای که در سال ۲۰۱۷ به قیمت ۵.۶ میلیون دلار خریداری کرده بماند «بدون اینکه چیزی پرداخت کند.» او در واکنش به وکلای اسپیسی که گفته بودند این ادعا «کذب» است می‌گوید سعی کرده با این بازیگر برای تعیین تاریخ تخلیه «مذاکره» کند.

عسگری که در یک مزایده این ملک را با قیمت ۳.۲۴ میلیون دلار خریداری کرده به «بالتیمور سان» می‌گوید: «او قرار بود ظرف شش ماه برود، اما نگهداری از آن کاندو هزینه زیادی دارد.» او امیدوار است پس از خروج اسپیس این ملک را به عنوان «یکی از گرانقیمت‌ترین خانه‌های بالتیمور» بفروشد.

بازیگر سریال «خانه پوشالی) و فیلم‌های «زیبای آمریکایی» (American Beauty) و «مظنونین همیشگی» (Usual Suspects) در ماه ژوئن به مورگان گفته بود که نمی‌تواند از عهده پرداخت قرض‌هایش برآید: «خانه‌ام به مزایده گذاشته شده…، چون نمی‌توانم قرض‌هایم را بپردازم. نمی‌دانم کجا باید زندگی کنم.» او اضافه کرده بود: «چند بار فکر کردم که اعلام [ورشکستگی]کنم، اما موفق شدم از آن طفره بروم.»


بیشتر بخوانید:  کوین اسپیسی بار دیگر تبرئه شد


عسگری ۲۵ ژوئیه این ملک را در مزایده‌ای که ۱۵ دقیقه طول کشید خریداری کرد. طبق قوانین بالتیمور، فروش ملک باید به تأیید دادگاه برسد و این فرایند ممکن است یک ماه زمان ببرد.

اسپیسی در صورتی که حاضر به تخلیه نشود، پس از دریافت «اخطار تخلیه» و «قرار اجرای حکم اعاده تصرف زمین» ممکن است با حکم «خلع ید» و پیامد‌های قانونی دیگر روبرو شود.

ارسال نظر