تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۳

گره گشایی از مشکلات آحاد جامعه با تسهیلات بانک کارگشایی

پرداخت تعداد وام قرض الحسنه و مرابحه بانک کارگشایی در مجموع طی پنج ماه ابتدای سال جاری از مرز ۱۰۱ هزار فقره عبور کرد.

اقتصاد ۲۴- به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، بانک کارگشایی یکی از واحد‌های تابعه بانک ملی ایران است که به منظور گره گشایی از مشکلات و رفع نیاز‌های فوری و احتیاجات ضروری افراد محروم و نیازمند جامعه از فروردین تا پایان مرداد ماه امسال با پرداخت وام قرض الحسنه و مرابحه رفع احتیاجات ضروری به ارزش ۱۳ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال گره گشای مشکلات ۱۰۱ هزار و ۲۰۰ نفر شد.

بانک کارگشایی در مدت پنج ماه نخست سال نیز تعداد ۳۰ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش بیش از یک هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال و تعداد ۷۱ هزار و ۲۰۰ فقره تسهیلات مرابحه به ارزش ۱۳ هزار میلیارد ریال پرداخت کرده است.

بانک کارگشایی می‌کوشد در مواقع ضروری با حداقل زمان در ازای ترهین طلاآلات با پرداخت تسهیلات مرابحه و وام قرض الحسنه برای کمک هزینه درمان، کمک هزینه تحصیلی، تهیه جهیزیه، ودیعه مسکن و ... در کنار مشتریان خود باشد.

بانک کارگشایی به عنوان یکی از واحد‌های بانک ملی ایران در حال حاضر با ۱۳ شعبه و ۴۲ دایره فعال در سراسر کشور مشغول ارائه خدمات متمایز و منحصر بفرد از جمله پرداخت وام قرض الحسنه، اعطای تسهیلات مرابحه احتیاجات ضروری، تخصیص صندوق امانت به مشتریان، افتتاح انواع حساب‌های بانکی، خدمات بانکداری الکترونیک و ... به مشتریان ارجمند خود است.

ارسال نظر