تاریخ انتشار: ۱۸:۳۴ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۳

اجرای کامل تعهدات شرکت چوب و کاغذ مازندران برای تامین کاغذ تحریر

در طی کمتر از یک سال ۴۳ هزار تن کاغذ تحریر برای چاپ کتاب‌های درسی توسط شرکت چوب و کاغذ مازندران تامین شد.

اقتصاد ۲۴- به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، چندی پیش بانک ملی ایران با سرمایه‌گذاری ۳ میلیون یورویی از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در راستای حمایت از تولید و اشتغال گام‌های بلندی در راستای اجرای منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تکیه بر توان داخلی و استعداد‌های بومی برای تقویت خودباوری ملی برداشت.

این بانک با حمایت‌های همه جانبه و ارائه خدمات و ابزار‌های گسترده مالی برای ایجاد و نوسازی خط تولید جدید و افزایش ظرفیت کاغذ در این شرکت توانست، کشور را در تولید کاغذ مورد نیاز کتب درسی بی نیاز و خودکفا نماید.

امید نیک نژاد مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران ضمن قدردانی از حمایت بانک ملی ایران و شرکت آینده پویا برای توسعه این شرکت گفت: براساس برنامه زمان بندی و هماهنگی‌های صورت گرفته توانستیم با تلاش و زحمات شبانه روزی کارکنان تمامی تعهدات برای تولید کاغذ تحریر کتاب‌های درسی دانش آموزان کشور را تولید و تامین کنیم.

گفتنی است؛ کارخانه چوب و کاغذ مازندران در سال‌های گذشته پس از توقف فعالیت با تلاش‌های دولت سیزدهم و حمایت‌های بانک ملی ایران در دوران جدید مدیریتی احیاء شد که ظرفیت و میزان تولید کاغذ تحریر در آن از ۴۷۰۰ تن به بیش از ۱۲۰ هزار تن رسید.

همچنین با تلاش و پیگیری‌های مدیران ارشد بانک ملی ایران در سال گذشته مقرر شد طی انعقاد تفاهم‌نامه با وزرات آموزش و پرورش کاغذ کتب دانش‌آموزان در کارخانه چوب و کاغذ مازندران تولید شود.

لازم به ذکر است، با احیای کارخانه صنایع چوب و کاغذ مازندران با نگاه ویژه دولت و حمایت‌های گسترده بانک ملی ایران به‌عنوان بزرگترین تولید کننده انواع کاغذ در ایران، در حال حاضر در این کارخانه هزار و ۲۴۱ نفر مشغول به کار هستند.

ارسال نظر