تاریخ انتشار: ۱۰:۵۲ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۳
مدیرعامل بانک رفاه کارگران:

شیوه مدیریت شهیدان رجایی و باهنر الگویی برای تمامی مدیران است

دکتر اسماعیل للـه‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن هفته دولت را تبریک و تهنیت گفت.

 

اقتصاد ۲۴- مدیرعامل بانک رفاه کارگران: شیوه مدیریت شهیدان رجایی و باهنر الگویی برای تمامی مدیران است
دکتر اسماعیل للـه‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن هفته دولت را تبریک و تهنیت گفت.

شیوه مدیریت شهیدان رجایی و باهنر الگویی برای تمامی مدیران است.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:

فرا رسیدن هفته دولت را که فرصت مغتنمی برای قدردانی از تلاش‌های دولتمردان خدمتگزار و تبیین دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

هفته دولت یادآور یاد و خاطره شهیدان والامقام، رجایی و باهنر است که در لباس خدمت به ملت و میهن اسلامی جان خویش را فدای آرمان‌های انقلاب اسلامی کردند. خون پاک آن شهیدان والامقام نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه کرد و باعث شد که در برابر باد‌های مسموم و توطئه‌های دشمنان پابرجا بماند و روز به روز دامنه موفقیت‌هایش گسترده‌تر شود.

روش و شیوه مدیریت شهیدان رجایی و باهنر با وجود دوران بسیار کوتاه خدمت، الگویی برای تمامی مدیران است تا بتوان به کمک آن برای رشد و توسعه کشور بیش از پیش تلاش کرد.

در شرایط کنونی نیز که دولت وفاق ملی به تازگی کار خود را آغاز کرده است، بیش از هر زمان دیگری نیاز داریم تا با همدلی و همراهی با دولتمردان سهم خود را در آبادانی و پیشرفت کشور ایفا کنیم.

از خداوند سبحان برای دولت چهاردهم که با شعار وفاق ملی و استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود کار خود را آغاز کرده است آرزوی سربلندی و توفیق روزافزون خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران را مسئلت دارم.

اسماعیل للـه‌گانی

ارسال نظر