تاریخ انتشار: ۱۵:۳۷ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۳

آغاز جشنواره محصولات بیمه‌ای شرکت بیمه ملت به مناسبت روز دارو‌ساز

همزمان با فرا رسیدن ۵ شهریور، روز داروساز شرکت بیمه ملت جشنواره ویژه‌ای را برای متخصصین و شاغلین در حرفه داروسازی و داروخانه‌ها برگزار می‌کند. در این جشنواره انواع بیمه‌نامه‌های مسئولیت حرفه‌ای، مدنی عمومی و کارفرما در قبال کارکنان با تخفیف‌های ویژه و پوشش‌های گسترده ارائه می‌شود.

اقتصاد ۲۴-به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، این شرکت در اقدامی ارزشمند بمناسبت فرا رسیدن پنج شهریور روز بزرگداشت دانشمند بزرگ ایرانی زکریای رازی و روز داروساز، جشنواره ویژه‌ای را برای شاغلین در امر داروسازی و داروخانه‌ها تدارک دیده است. این جشنواره از تاریخ پنج شهریور ماه به مدت دو ماه تا چهارم آبان ماه برگزار می‌شود.

در این جشنواره پزشکان داروسازی، مسئولین فنی داروخانه‌ها و بهره برداران از داروخانه می‌توانند از تخفیف‌های ویژه و پوشش‌های گسترده و جامع برای بیمه‌های مسئولیت حرفه‌ای و مدنی خود بهره‌مند شوند.

در این طرح و در جهت حمایت از کارفرمایان دارای داروخانه، علاوه بر بیمه‌های مسؤلیت حرفه‌ای، بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان با ۵۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود و صاحبان مشاغل و حرفه داروخانه و داروسازی می‌توانند مسئولیت‌های مدنی خود را در صورت بروز حوادث کاری در قبال کارکنان و مراجعه کنندگان تحت پوشش قرار دهند.

برای بهره مندی از تخفیف‌های ویژه و خرید بیمه نامه، متقاضیان محترم می‌توانند با مراجعه به شعب و نمایندگان بیمه ملت در سراسر کشور، خدمات مورد نیاز را دریافت نمایند.

ارسال نظر