تاریخ انتشار: ۲۲:۰۱ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۳

عکس/هریس در صدر جدیدترین نظرسنجی‌های انتخاباتی

جو بایدن که ماه‌ها در نظرسنجی‌های ملی ایالات متحده آمریکا از ترامپ عقب بود پس از مناظره فاجعه باری که در اواخر ماه ژوئن داشت، نهایتا در اواخر جولای از رقابت‌های انتخاباتی کناره‌گیری کرد و پس از آن کاملا هریس به عنوان نماینده حزب دموکرات معرفی شد.

اقتصاد۲۴- جو بایدن که ماه‌ها در نظرسنجی‌های ملی ایالات متحده آمریکا از ترامپ عقب بود پس از مناظره فاجعه باری که در اواخر ماه ژوئن داشت، نهایتا در اواخر جولای از رقابت‌های انتخاباتی کناره‌گیری کرد و پس از آن کاملا هریس به عنوان نماینده حزب دموکرات معرفی شد.

میانگین نظرسنجی‌های انجام شده توسط وبسایت تحلیلی fivetheirtyeight حاکی از آن است که تا ۳۱ جولای دونالد ترامپ در نظرسنجی‌های ملی انجام شده آرای بیشتری را نسبت به کاملا هریس داشته است.

از تاریخ ۳ آگوست تا ۲۲ آگوست میزان آرای هریس در نظرسنجی‌های ملی از ترامپ پیشی گرفته است.نتایج به دست آمده نشان می‌دهد میزان آرای دونالد ترامپ روندی تقریبا ثابت را طی نموده و تغییری چندانی در اقبال هواداران ترامپ ایجاد نشده است.

افزایش اقبال کسانی که نسبت به رأی دادن مردد بوده‌اند به کاملا هریس موجب پیشی گرفتن آرای هریس از ترامپ طی ماه آگوست شده است.

آمارفکت مرجع تخصصی آمار کشور و اولین مرکز برگزاری نظرسنجی در فضای مجازی 👇

ارسال نظر