تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۳

رضایت بیماران از خدمات بیمارستان بانک ملی ایران

مدیر عامل بانک ملی ایران خبر داد؛ برنامه‌های توسعه بیمارستان بانک ملی ایران با جدیت در دست اجراست.

اقتصاد ۲۴- دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیر عامل بانک ملی ایران، محمود شایان عضو هیات مدیره و تیم همراه به مناسبت روز پزشک با پزشکان بیمارستان بانک ملی ایران دیدار کردند.

نجار زاده در این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات موثر پزشکان و کادر درمان بیمارستان بانک ملی ایران، دستور رسیدگی به دغدغه‌های پزشکان این بیمارستان را صادر کرد و گفت: خدمات بیمارستان بانک ملی ایران به نحوی است که مراجعان همواره از خدمات دریافتی رضایت دارند و این جای تشکر و قدردانی از تیم پزشکی و کادر درمان بیمارستان دارد.

وی در ادامه گفت: پزشکان همواره در خط مقدم بهداشت و سلامت جامعه قرار دارند و این امر در دوران کرونا به وضوح قابل مشاهده بود اکنون نیز خدماتی که در بیمارستان بانک ملی ایران به همکاران و مراجعان در راستای درمان بیماری‌ها و ارتقا سطح سلامت مراجعان ارائه می‌شود قابل تقدیر است.

نجارزاده در ادامه این دیدار از اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های مختلف درمانی و توسعه تجهیزات بیمارستان بانک مطلع شد و ضمن گفتگو با پزشکان از دغدغه‌های کادر پزشکی بیمارستان باخبر شد.

وی در ادامه این دیدار صمیمانه دستور مساعد در خصوص پیگیری و رفع دغدغه‌های کادر درمان در چارچوب حدود و اختیارات هیات مدیره بانک را صادر کرد و گفت: همانطور که خدمات شایسته شما در حوزه سلامت موجبات رضایت مراجعان را در بر دارد باید شرایط به نحوی مناسب برای همکاران تیم پزشکی فراهم شود تا شاهد نگرانی و دغدغه‌های این همکاران نباشیم و همچنین شرایط باید به نحوی باشد که امکان حضور پزشکان مجرب جهت ارائه خدمات پزشکی با کیفیت بالاتر از کیفیت فعلی در بیمارستان بانک ملی ایران فراهم شود.

گفتنی است: نجارزاده در پایان از توسعه بیمارستان بانک ملی ایران با هدف ارتقا سطح خدمات و بهبود سرانه فضای درمانی برای استفاده مراجعان بیمارستان بانک ملی ایران خبر داد.

ارسال نظر