تاریخ انتشار: ۲۰:۵۵ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۳

تعطیلی شنبه‌ها یک امام جمعه را نگران کرد

نماینده، ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری با اظهار این که از تعطیلی شنبه نگران هستیم و زیبنده کشور اسلامی نیست، گفت: تعطیلی شنبه‌ها دردی از اقتصاد مردم را دوا نمی‌کند.

اقتصاد۲۴- محمد باقر محمدی لائینی در نمازجمعه این هفته ساری توضیح داد: مگر چند درصد مردم کشور درگیر مقولات اقتصادی با کشور‌های اروپایی هستند، بنابراین اولویت مردم تعطیلی شنبه‌ها نیست.

 وی ادامه داد: در حالی که کشاورزان مازندران به شدت با مشکلات مختلف درآمدی مواجه هستند، بعضی‌ها تعطیلی شنبه‌ها را به عنوان یک اولویت مهم برای اقتصاد کشور مطرح می‌کنند.

امام جمعه ساری تصریح کرد: تعطیلی شنبه‌ها دردی از مردم دوا نمی‌کند. گره مشکلات مردم را برای رضایت خداوند باز کنیم.

آیت الله محمدی لائینی با ذکر این نکته که اسلام ناب، فداکاری و وفاداری دارد و این افتخاری برای مسلمانان است، بیان داشت:طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، جبهه حسینی و یزدی تمام شدنی نیست، بنابراین در این کارزار اجازه نخواهیم داد یزدیان بر حسینیان امروز زورگویی کنند.

نماینده، ولی فقیه در مازندران گفت: ملت ایران مقابل همه یزیدیان زمان ایستادگی می‌کنند و تا از بین رفتن کامل آنان متحد نیز هستند.

وی به گرامیداشت هفته دولت اشاره کرد و گفت: ضمن این که برای دولت جدید آقای پزشکیان آرزوی توفیق داریم، توقع است تا این دولت همانند دولت‌های شهیدان رجایی و باهنر و رئیس جمهور شهید در جهت رضایت مردم کار‌های عملی انجام بدهد.

امام جمعه ساری از شکل گیری میز خدمت دستگاه‌های اجرایی در مصلی قدردانی کرد و گفت: درخواست‌های مردم باید به صورت ویژه مورد اهتمام قرار بگیرد.

منبع: خبر آنلاین
ارسال نظر