تاریخ انتشار: ۲۰:۴۳ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۳

انتشار نسخه جدید مگابانک ملت

با هدف افزایش خدمات و قابلیت‌های سامانه مگابانک و پوشش‌دهی نیاز‌های مشتریان، نسخه ۳.۷.۱ اندروید مگا بانک ملت منتشر شد.

اقتصاد ۲۴-نسخه جدید اپلیکیشن مگابانک در وب‌سایت این بانک به نشانیwww.bankmellat.ir  و فروشگاه‌های نرم‌افزار اندروید که اسامی آنها در همین وب‌سایت آمده، منتشر شده است.

براساس این گزارش، فروش ارز مسافرتی، فرآیند جدید در فعال‌سازی اثر انگشت با استفاده ازeKYC ، راهنمای درون‌برنامه، عدم نمایش صفحه کلید به هنگام ثبت نام در سامانه، بهبود فرآیند ثبت صدور چک‌های طرح جدید و امکان استفاده از آیکون«+» در آرشیو لاگ تماس‌ها از مهم ترین خدمات، قابلیت‌ها و تغییرات نسخه جدید سامانه مگابانک هستند.

بر اساس این گزارش، در راستای توسعه بسترهای فروش غیرحضوری ارز به مشتریان و کاهش مراجعه حضوری به شعب، امکان ثبت‌نام ارز مسافرتی به خدمات اصلی سامانه مگابانک افزوده شده است و کاربران می‌توانند پس از ورود بانکی به سامانه و طی مراحل مربوطه نسبت به اخذ رسید برای دریافت ارز مورد نظر خود اقدام کنند.

همچنین استرداد وجه برای ارزی که از طریق سامانه مگابانک فروخته شده باشد نیز در منوی«تاریخچه و استرداد وجه» امکان پذیر است.

این گزارش حاکی است، با هدف پیشگیری از سوء استفاده از حساب‌های مشتریان و جلوگیری از بروز رخداد امنیتی فیشینگ، استفاده از احراز هویت الکترونیک (eKYC) برای فعال‌سازی قابلیت بیومتریک در ورود بانکی سامانه مگابانک پیاده‌سازی شده است و کاربران می‌توانند با مراجعه به منوی«فعال‌سازی بیومتریک» در بخش تنظیمات سامانه و ورود اطلاعات مربوط به سامانه‌های غیرحضوری (همراه بانک‏/ اینترنت‌بانک) و پس از طی مراحل مربوطه، نسبت به فعال‌سازی این قابلیت اقدام کنند.

همچنین با هدف سهولت کاربری در استفاده از سرویس تماس صوتی و تصویری و چت دو نفره، کاربران مگابانک می توانند با انتخاب گزینه«+» و پس از مشاهده لیست مخاطبین، نسبت به برقراری ارتباط (تماس‏/چت) اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، در سرویس درون برنامه فراسود ملت با هدف سهولت دسترسی به خدمات سرمایه‌گذاری شرکت تأمین سرمایه ملت و یکپارچه‌سازی تجربه کاربری در سامانه مگابانک، امکان ورود به سامانه فراسود ملت به صورت درون برنامه و در صفحه اصلی سامانه مگابانک فراهم شده است و مشتریان می توانند به کمک این سرویس از خدماتی از جمله مشاهده داشبورد، سرمایه‌گذاری مجدد، دریافت گردش حساب، مشاهده درخواست‌ها بر اساس نام صندوق انتخابی و بازه زمانی مورد نظر، مشاهده پروفایل مشتری و رویت اطلاعات ثبت شده در سامانه سجام استفاده کنند.

 

 
ارسال نظر