تاریخ انتشار: ۲۱:۳۳ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۳

اظهارات جدید امام جمعه رشت درباره حجاب

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: بهره‌گیری از شیوه‌های نوین امر به معروف و نهی از منکر سبب کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود.

  اقتصاد۲۴-رسول فلاحتی بعد از ظهر یکشنبه در نشست هم اندیشی علمی و فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان با تسلیت فرارسیدن دهه آ خر ماه صفر اظهار کرد: توجه به اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی مورد تاکید است.

 وی با اشاره به اهمیت و جایگاه بالای امر به معروف در دین اسلام، خاطرنشان کرد: امروز دشمن در دو عرصه فمنیستی و اومانیستی در حال فعالیت است و سعی دارد این دو فرهنگ را فراگیر کند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه نتیجه زندگی اومانیستی در غرب بشر را خسته و فرسوده کرده است؛ افزود: ظلمی که امروز بر فلسطین شاهد هستیم؛ معلول تفکر اومانیستی است؛ زیرا تفکر اومانیستی به معنی زندگی منهای خدا و توجه به خلق خدا است.

فلاحتی، با تاکید بر رفع ناهنجاری‌های جامعه ادامه داد: همه ما در برابر ناهنجاری‌های موجود در جامعه مسئول هستیم و باید با تدبیر و همدلی مشکلات اجتماعی را ریشه کن کنیم.

وی با اشاره به تداوم جنایات صهیونیست‌ها در غزه تصریح کرد: دشمن در تلاش است تا جلوی ترویج تفکر اسلامی را بگیرد، زیرا می‌داند اگر تفکر و اندیشه اسلامی در جهان فراگیر شود؛ چهارچوب زندگی حاکمانشان به هم خواهد خورد.

نماینده، ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام از راه فرهنگی قصد نفوذ به جامعه را دارند، افزود: دشمن اندیشه و تفکر نسل جوان و نوجوان جامعه ما را هدف قرار داده است.

وی با بیان اینکه دشمن بداند هیچگاه در این زمینه پیروز و موفق نخواهد شد و به مقصد نخواهد رسید، ادامه داد: ایران کشوری مقتدر است و ایرانیان هزاران سال است که ریشه در جامعه دینی و معنوی دارند.

نماینده، ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه بسیاری از مشکلات فرهنگی را می‌توان با برنامه ریزی درست حل کرد، افزود: مردم بسیاری از دغدغه‌های اجتماعی را تحمل می‌کنند تا به فرهنگ درستی دست پیدا کنیم و فرهنگ اصلاح شود.

وی با اشاره به ضرورت توجه به رفع برخی پدیده‌های ناهنجار جامعه به ویژه معضل بد حجابی تصریح کرد: باید با روش‌های نوین و بهره گیری از نظرات کارشناسان و صاحبان فکر و اندیشه حرکت کرد تا نتیجه بهتر حاصل شود.

ارسال نظر