تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۳

چرا زاکانی به سوریه سفر کرد؟

شهردار تهران به دعوت رسمی دولت سوریه برای شرکت در نمایشگاه و دیدار با برخی مقامات این کشور وارد دمشق شد.


اقتصاد۲۴- علیرضا زاکانی شهردار تهران بامداد چهارشنبه- ١۴ شهریور ۱۴۰۳- در رأس هیأتی از مدیران ارشد شهری، وارد دمشق پایتخت سوریه شد. وی در بدو ورود مورد استقبال استاندار ویژه دمشق و حسین اکبری سفیر جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.
محمد طارق کریشاتی استاندار ویژه پایتخت سوریه که برای استقبال از شهردار تهران به فرودگاه بین‌المللی دمشق آمده بود، این سفر را نشانه توجه ویژه مدیران شهری پایتخت‌های ایران و سوریه به افزایش سطح همکاری‌های مشترک برشمرد.

کریشاتی با اشاره به برگزاری اکسپوی دمشق، ابراز امیدواری کرد با سفر شهردار پایتخت جمهوری اسلامی ایران به عنوان میهمان ویژه اکسپوی سوریه، تهران و دمشق فصل جدیدی از همکاری‌های مشترک را تجربه کنند.

شهردار تهران نیز در بدو ورود به دمشق با اشاره به روابط دیرینه دو کشور و دو شهر ابراز امیدواری کرد تا گفتگو‌ها و جلسات کاری در این سفر منتهی به توافقات مثبت و سازنده بین دو شهر شود.

به گزارش سایت شهر، شهردار تهران که در رأس هیأتی از مدیران شهری پایتخت به دعوت استاندار ویژه پایتخت و دولت سوریه به این کشور سفر کرده است، دیدار‌هایی با نخست‌وزیر، وزرای امور داخلی و اقتصاد و تجارت خارجی، استاندار دمشق، استاندار ریف دمشق و شرکت در افتتاحیه اکسپوی دمشق را در برنامه خود خواهد داشت.

ارسال نظر