تاریخ انتشار: ۱۶:۳۵ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۳

امام جمعه مشگین شهر خواستار اخراج سفیر استرالیا شد!

امام جمعه مشگین شرقی گفت: «ضروری است تا وزارت امور خارجه با احضار و اخراج سفیر استرالیا در ایران نسبت به اقدام شنیع تبلیغ همجنسگرایی در ایران واکنش قاطع نشان دهد».

اقتصاد ۲۴- حجت الاسلام حسن صفری اظهار کرد: «در تمام ادیان الهی، همجنسگرایی عملی مذموم، غیراخلاقی و حرام است و مروجان آن انسان‌هایی حرامزاده هستند که قصد دارند با این اقدام خود بنیان‌های خانواده را متلاشی کنند».

وی خاطرنشان کرد: «هرقدر همجنسگرایی بیشتر باشد به همان میزان بنیان خانواده متلاشی شده، خانواده‌ها از بین می‌رود و حرامزادگی در جامعه بیشتر می‌شود».

امام جمعه مشگین شرقی با تاکید بر اینکه با ترویج این عمل شنیع هیچ اصول اخلاقی در جامعه وجود نخواهد داشت و دیگر انسان‌ها به این اصول پایبند نمی‌شوند، تصریح کرد: «با ترویج این عمل زشت و مذموم همه فضائل و کمالات زیر سوال می‌رود فضیلت‌ها به رذیلت و رذیلت‌ها جای خود را به فضائل اخلاقی می‌دهد».

حجت الاسلام صفری اقدام سفیر استرالیا در ایران را در ترویج همجنسگرایی در صفحه رسمی سفارت محکوم کرد و گفت: «وزارت امورخارجه نباید با این رفتار‌ها در داخل خاک ایران مماشات کند».


بیشتر بخوانید: حمله امام جمعه بابل به پزشکیان بابت دستور درباره محمد میرموسوی


وی تاکید کرد: «هرچه سریع‌تر باید با احضار و اخراج این سفیر خاطی جمهوری اسلامی ایران موضع خود را در برابر چنین رفتار‌ها و مروجان عمل زشت «دگرباشی» روشن کند».

امام جمعه مشگین شرقی اغلب مروجان این عمل و حامیان آنان را اسرائیل، آمریکا و انگلیس است و فرقه ضاله و گمراه بهائیت معرفی کرد و گفت: «ما به شدت این عمل مذموم و مروجان آنان را محکوم می‌کنیم و اعلام می‌داریم چنین اندیشه‌هایی در کشور ما جایی ندارند و هرچه سریع‌تر باید خاک ایران را ترک کنند».

حجت الاسلام صفری اظهار کرد: «مماشات با چنین رفتار‌هایی عواقب زشتی برای جامعه دارد و در دراز مدت جوامع اسلامی تاوان آن را می‌دهند».

منبع: دیده بان ایران
ارسال نظر