تاریخ انتشار: ۱۳:۱۷ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۳

سقف استقلال توسط این ۳ بازیکن سوراخ شد+ عکس

باشگاه استقلال مانند فصل گذشته به دلیل رعایت نکردن موضوع سقف قرارداد برای ثبت قرارداد تمام نفرات تیم به مشکل خورده است.

اقتصاد۲۴-باشگاه استقلال مانند فصل گذشته به دلیل رعایت نکردن موضوع سقف قرارداد برای ثبت قرارداد تمام نفرات تیم به مشکل خورده و حتی برای جذب بازیکن جدید در خط حمله، علاوه بر پر بودن لیست با مانع سقف قرارداد هم روبرو است.

این در شرایطی است که اخبار و شنیده‌ها از قرارداد برخی بازیکنان استقلال حکایت از این دارد که هم هلدینگ و مدیرعامل باشگاه و هم جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم که روی حفظ برخی بازیکنان نیمکت نشین یا کم اثر فصل گذشته به هر قیمتی، اصرار داشت در مشکل پیش آمده برای این تیم مسئول هستند و سهم تقصیر دارند.

طبق شنیده‌ها قرارداد حسین حسینی برای این فصل ۱۵ میلیارد تومان است. یا ابوالفضل جلالی برای این فصل قرارداد ۱۹ میلیارد تومانی دارد. قرارداد روزبه چشمی که بزرگ‌تر و از ستاره‌های تیم استقلال است طبق شنیده‌ها ۳۲ میلیارد تومان است و رامین رضاییان طبق اخبار رسیده، به عنوان تاپ‌ترین خرید آبی‌ها و بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر، قرارداد ۳۵ میلیارد تومانی دارد. اگر خارجی‌ها را فاکتور بگیریم، این‌ها بهترین و با ارزش‌ترین بازیکنان این فصل استقلال و همچنین لیگ برتر به شمار می‌روند.

حالا این ارقام با نفرات دیگر تیم مقایسه کنید تا متوجه شوید که چرا سقف بودجه آبی‌ها به این سرعت و به این راحتی پر شده است. گفته می‌شود زبیر نیک نفس که در غصل گذشته قرارداد ۱۳ میلیاردی با استقلال داشت، برای فصل جدید مبلغ قراردادش بیش از دوبرابر رشد کرده و به ۲۷ میلیارد تومان رسیده است. آرمان رمضانی که تا روز‌های آخر ماندن و جدا شدن اش مشخص نبود طبق شنیده‌ها برای این فصل قرارداد ۲۲ میلیارد تومانی بسته است؟!

آرش رضاوند هم شاهکار دیگری از مدیران و مالک باشگاه استقلال دربستن قرارداد است. ببازیکنی که دست کم بخش زیادی از هواداران استقلال مخالف سرسخت ماندن او بودند و عملکردش منتقدان فراوانی دارد، طبق خواسته جواد نکونام دراستقلال ماندنی شد، دراین فصل به اندازه روزبه چشمی پول می‌گیرد! طبق شنیده‌های موثق، ارزش قرارداد امسال آرش رضاوند که با وجود هافبک‌های درجه یک خارجی اغلب نیمکت نشین خواهد بود، ۳۲ میلیارد تومان به ثبت رسیده است؟!

همان طور که اشاره شد، طبق شنیده‌ها رقم قرارداد رامین رضاییان یعنی تاپ‌ترین بازیکن تیم، ۳۵ میلیارد تومان است. حالا جالب است که بدانید که طبق همین شنیده‌ها ارزش قرارداد میلاد زکی پور که ذخیره ابوالفضل جلالی محسوب می‌شود بر اساس همین شنیده‌های موثق، فقط ۳ میلیارد تومان از رامین کمتر و ۱۳ میلیارد تومان از بهترین پاسور فصل گذشته لیگ برتر بیشتر است؟! قرارداددیگر چپ پای استقلال یعنی آرمین سهرابیان هم رقم قابل توجه ۲۹ میلیارد تومان عنوان می‌شود که تقریبا دوبرابر ارزش قرارداد حسینی به عنوان کاپیتان و ستاره اصلی آبی‌ها در فاز دفاعی است!


بیشتر بخوانید:ابقای شبانه جواد نکونام در استقلال


با این ارقام و اعداد حالا می‌توان فهمید چرا و چطور سقف بودجه استقلال پر و سوراخ شده و این مشکلات برای بلانکو و مهرداد محمدی پیش آمده است. احتمالا قرارداد دیگر نفرات نیمکت نشین استقلال هم به همین شکل بسته شده و مالک و مدیرعامل حسابی ریخت و پاش کرده اند و سرمربی تیم هم برای حفظ این بازیکنان نه چندان تاثیر گذار و تاپ، آنهم به هر قیمتی اصرار و تاکید داشته است! تصور کنید اگر قرارداد رضاوند و زبیر و رمضانی تمدید نشده بود، امروز نکونام با چه حسرتی از نداشتن و نبود چنین ستاره‌هایی در تیمش گلایه و انتقاد می‌کرد؟! از آن طرف مالکان و مدیران باشگاه هم انگار دلسوزی نسبت به حیف و میل شدن پول و سرمایه باشگاه و هلدینگ ندارند و در بستن قرارداد به شکل عجیب و سوال برانگیزی سر کیشه را شل کرده اند. درست مانند قرارداد عجیب و عجولانه با دو بوسنیایی بی کیفیت؟!

منبع: برترین ها
ارسال نظر