تاریخ انتشار: ۱۳:۳۴ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۳

بی تفاوتی طلا و سکه به نرخ دلار

قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ با افزایش محدود در تمام قطعات و وزن‌ها بازگشایی شد؛ با این وجود سکه امامی نوسانی و بازار طلا نیز با نوسانات کوچک کاهشی و افرایشی همراه شده است. حباب سکه نیز در تمامی قطعات روند صعودی طی کرده است. گفتنی است قیمت دلار امروز به نیمه کانال پایانی کریدور پنجم عقب‌نشینی کرده است.

اقتصاد ۲۴- قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳، با توجه به قرارگیری دوباره قیمت اونس جهانی طلا بالای سطح ۲۵۰۰ دلار و همراه با رشد تقاضا، با افزایش در تمام قطعات و وزن‌ها بازگشایی شد. با این‌حال قیمت طلا با نوسانات کوچک کاهشی و افزایشی همراه شده و سکه در قطعات امامی نوسانی و گرمی فریز شده است. شایان ذکر است، قیمت اونس جهانی طلا، با کاهش دو دلاری، با رقم ۲۵۰۲ دلار به ثبت رسیده است. به نظر می‌رسد سردرگمی بازار طلا به دلیل حرکت متضاد دلار و طلای جهانی باشد.
قیمت دلار امروز نسبت به روز گذشته کاهش محدودی داشته و به نیمه کانال پایانی کریدور پنجم عقب‌نشینی کرده است.

قیمت نقره کاهش یافت

قیمت اونس جهانی نقره، با ۱۸ سنت افزایش، روی رقم ۲۸ دلار و ۳۵ سنت قرار گرفت؛ گرم نقره ۹۹۹، اما در بازار داخل با ۱۱۰ تومان کاهش، گرمی ۵۴ هزار و ۲۴۰ تومان به فروش رسید.

سکه گرمی فریز شد

بازار سکه امروز در قطعه سکه امامی نوسانی و در این لحظه در تمامی قطعات غیر از سکه گرمی افزایشی شد؛ قیمت سکه امامی با پنج هزار تومان افزایش، با رقم ۴۳ میلیون و ۴۱۵ هزار تومان به ثبت رسید؛ سکه بهار آزادی با افزایش ۱۴۵ هزار تومانی، روی رقم ۳۸ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان قرار گرفت.


بیشتر بخوانید: افزایش تقاضای سکه با پایان ماه صفر/ قیمت طلا تا پایان هفته تغییر نمی‌کند/ سکه‌های حراج مرکز مبادله وارد بازار نمی‌شود و تأثیری بر قیمت ندارد


همچنین قیمت نیم سکه ربع سکه با ۱۰۰ هزار تومان افزایش، با رقم ۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ثبت شدند. قیمت سکه گرمی نیز بدون تغییر، با رقم هفت میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به ثبت رسید.

قیمت طلا نوسانی شد

قیمت طلا امروز با نوسانات کوچک کاهشی و افزایشی همراه شده است. هر مثقال طلا با سه هزار تومان افزایش، روی رقم ۱۵ میلیون و ۷۲۳ هزار تومان قرار گرفته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار، با دو هزار و ۳۰۰ تومان افزایش، با رقم سه میلیون و ۶۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد. قیمت طلای دست دوم نیز با دو هزار و ۲۷۷ تومان افزایش، با رقم سه میلیون و ۵۸۳ هزار و ۹۹ تومان به ثبت رسیده است.

حباب سکه امروز در تمامی قطعات افزایشی است؛ حباب سکه امامی ۲۵ هزار تومان، بهار آزادی ۱۸۰ هزار تومان، نیم سکه ۱۲۲ هزار تومان، ربع سکه ۱۱۱ هزار تومان و حباب سکه گرمی نیز پنج هزار تومان افزایش یافت.

منبع: تجارت نیوز
ارسال نظر