تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۳

در سالروز تاسیس بانک ملی ایران پاسخگویی مستقیم مدیران امور شعب تهران و مستقل و امور شعب منطقه ۲ به مشتریان

به مناسبت نود و ششمین سالروز تاسیس بانک ملی ایران، مدیران امور شعب تهران و مستقل و امور شعب منطقه ۲ در واحد ارتباط مردمی به صورت مستقیم پاسخگوی تماس مشتریان این بانک بودند

اقتصاد ۲۴-احمد بهکار مرام مدیر امور شعب تهران و مستقل با حضور در واحد ارتباط مردمی ضمن تشکر از واحد روابط عمومی برای ایجاد فرصت ارتباط مستقیم مسئولان ارشد بانک با مشتریان گفت: امروز توفیقی حاصل شد که پاسخگوی تماس مشتریان که در واقع سرمایه‌های بانک هستند، باشم.

وی ادامه داد: تماس‌های دریافتی امروز در سه بخش دسته بندی شد؛ بخش اول سوالات مرتبط به حوزه سرمایه انسانی که پاسخگوی همکاران خود بودم، در بخش دوم پاسخگوی سوالات مشتریان خاص در رابطه با اعتبارات و بخش سوم سوالات در حوزه‌ای تی مطرح شد که نکات یادداشت و اقدام مقتضی برای پیگیری و رفع معضلات مورد نظر صورت گرفت.

بهکار مرام با بیان تاثیرات تجربه ارتباط مستقیم با مشتریان افزود: ارتباط امروز تجربه خیلی خوب و متفاوتی است چرا که پاسخگوی مشتریان از سراسر کشور بودم.

امروز در واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران تلاش بر این است که با آرامش، صبوری و همدلی پاسخگوی سوالات و انتقادات مشتریان و همکاران باشیم و با ارائه پاسخ‌ها و راهکار‌های فنی و ویژه بتوانیم گره‌ای از مشکلات مشتریان خود باز کنیم.

احمد ملکی راد مدیر امور شعب منطقه ۲ کشور نیز امروز با حضور در واحد ارتباط مردمی پاسخگوی تماس مشتریان بود.

ملکی راد بیان کرد: همواره پاسخگوی مکاتبات و تماس‌هایی که از جانب مشتریان ارجاع می‌شود هستیم، اما این مهم که با اطلاع رسانی قبلی به مشتریان یادآوری می‌شود که واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران در کمترین زمان پاسخگوی مشتریان است و می‌توانند با مدیران ارتباط بی واسطه داشته باشند موجب اعتماد عمومی شده و برای ما نیز تجربه خوبی است.

مدیر امور شعب منطقه ۲ کشور ادامه داد: بخش عمده تماس‌ها، مسائل و سوالات شخصی مشتریان بود و خداوند را شاکریم که فرصتی حاصل شد تا در جهت رفع مشکلات مردم گام برداریم و بی واسطه با آن‌ها گفتگو کنیم.

گفتنی است مدیران ارشد بانک ملی ایران از ۱۷ شهریورماه با حضور در واحد ارتباط مردمی پاسخگوی مشتریان بوده و این حضور تا آخر هفته ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر