تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۳

برگزاری اختتامیه نخستین المپیاد ورزشی فرزندان دختر کارکنان بانک ملی ایران

قائم مقام مدیرعامل بانک ملی ایران در مراسم اختتامیه نخستین المپیاد ورزشی فرزندان دختر کارکنان بانک ملی ایران ضمن تبریک نود و ششمین سالگرد تاسیس بانک ملی ایران، برگزاری این المپیاد ورزشی را در این سطح با پیگیری و تلاش‌های دکتر نجارزاده دانست و گفت: این بانک سازمان بزرگ اقتصادی کشور است.

اقتصاد ۲۴- نصرت الله شهبازی در این مراسم که اعضای هیات عامل، معاونان و دیگر مدیران ارشد بانک ملی ایران حضور داشتند، با اعلام اینکه بانک ملی سرشار از ویژگی‌های مثبت و ارزشمند است، تصریح کرد: ملی بودن یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های بانک ملی ایران است و صداقت و امانتداری همیشه و همواره سرلوحه امور بانک بوده و همه ما وظیفه داریم که از این ثروت عظیم کشور محافظت کنیم.

وی افزود: این بانک با منابع انسانی ارزشمند، خوش فکر و دوراندیش در هیچ سازمانی غیر از بانک ملی ایران وجود ندارد.

قائم مقام مدیرعامل بانک ملی ایران، خاطر نشان کرد: شما ورزشکاران آینده این کشور با رقابت خاص در رشته‌های ورزشی در این مدت موجب برکت برای بانک شده‌اید.

وی با اعلام اینکه خداوند از دختران به عنوان هدیه الهی یاد می‌کند، گفت: در اندیشه اسلام تفاوتی بین دختر و پسر وجود ندارد هر کدام می‌توانند در عرصه رقابتی توانمندی‌های خودشان را نشان دهند.

شهبازی مهمترین دستاورد این المپیاد را ارائه توانمندی‌های ورزشی ذکر کرد و گفت: این موضوع در جامعه تسریع داده می‌شود و امید داریم که ورزش را در جامعه به صورت مناسب نهادینه کنیم.

وی با اشاره به این که ورزش به عنوان یک ابزار قوی در سلامت جسم، روح و روان اثر بخش است، گفت: دو جشنواره در بانک ملی ایران برگزار شده که متعلق به فرزندان پسر و دختر بانک ملی است و این اقدام به پیشنهاد و ابتکار شخص مدیرعامل بوده و با پیگیری منابع انسانی و اداره کل رفاه و امروز شاهد برگزاری اختتامیه آن هستیم که در نوع خودش در کشور بی نظیر است.

وی در این مراسم از همه دست اندارکاران برگزاری این مسابقات تقدیر کرد و در ادامه خواستار توجه همزمان به ورزش و تحصیل توسط دختران شد.

استقبال دور از انتظار ورزشکاران

بیژن نصرتی رئیس اداره کل رفاه و درمان بانک ملی ایران در ادامه این مراسم گفت: تعداد شرکت کنندگان در المپیاد دختران کارمندان بانک ملی سطح کشور، دور از انتظار و قریب به ۳ برابر برآورد‌ها بود.

رئیس ستاد نخستین دوره المپیاد فرزندان دختر کارمندان و بازنشستگان بانک ملی ایران در ادامه این مراسم نیز با ارائه گزارشی از روند برگزاری این دوره از المپیاد ورزشی در بانک اظهار کرد: نزدیک به ۷۰۰ ورزشکار دختر به همراه ۱۲۳ سرپرست، معاون و همراه در ۶ رشته ورزشی بدمینتون، تنیس روی میز، شطرنج، داژبال، والیبال و شنا در این رقابت‌ها شرکت کردند.

وی افزود: باتوجه به شرایط، برآورد ما برای تعداد شرکت کنندگان دختر در جشنواره بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر بود، اما قریب به ۷۰۰ نفر در این جشنواره شرکت کردند که این استقبال گسترده، میزبانی و مدیریت جشنواره را سخت، اما شیرین کرد.

بیژن نصرتی اضافه کرد: میانگین نمره‌ای که شرکت کنندگان این جشنواره در نظرسنجی به مجموعه متل بانک ملی بابلسر دادند، نمره ۱۹ از ۲۰ بود.

رئیس اداره کل رفاه و درمان بانک مطرح کرد: ایلام و خراسان با ۳۰ نماینده و خوزستان و گلستان با ۲۹ نماینده در این جشنواره بیشترین شرکت کننده را داشتند.

وی بیان کرد: رشته والیبال با شرکت ۱۰۷ والیبالیست، بیشترین تعداد شرکت کننده را در این المپیاد به خود اختصاص داد.

وی در تشریح حمایت‌های بانک ملی ایران از ورزش در سطح حرفه ای، گفت: بانک ملی ایران در لیگ برتر فوتبال به شکل غیرمستقیم تیم داری می‌کند و در لیگ برتر کشتی نیز به عنوان اسپانسر همراهی است.

در پایان این مراسم نیز تیم‌ها و ورزشکاران برتر این دوره از مسابقات در رشته‌های والیبال، داژبال، شنا، شطرنج، بدمینتون و تنیس روی میز معرفی شدند و توسط مدیران ارشد بانک مورد تقدیر قرار گرفتند.

ارسال نظر