تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۳
در راستای بررسی تحقق اهداف و همدلی با همکاران و شبکه فروش

حضور مدیرعامل بیمه کوثر در استان خراسان رضوی

مدیرعامل بیمه کوثر با همراهی جمعی از معاونان و مدیران ستادی برای بازدید از سرپرستی استان خراسان رضوی در این استان حضور یافت.

اقتصاد ۲۴- دکتر آقادادی و هیئت همراه برای رصد و بررسی عملکرد سرپرستی استان خراسان رضوی در این استان حضور یافت و شنونده دغدغه‌های شبکه فروش و کارکنان این سرپرستی بود.

ایشان در این نشست صمیمی ضمن تبریک اعیاد ماه مبارک ربیع الاول با اشاره به روحیه میهمان‌نوازی و خدمت‌رسانی مردم خراسان رضوی افزود: به یمن حضور امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در شهر مشهد، مردم این شهر رسم خدمت‌رسانی را از سال‌های دور فرا گرفته‌اند و اهمیت جایگاه و تکریم نیروی انسانی برای شما عزیزان همواره مهم و حائز اهمیت بوده است. بیمه کوثر نیز به مدد تلاش‌های شما همکاران گرامی توانسته است به برکت نام خود که خیر کثیر است در راه جلب رضایتمندی مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت به آن‌ها قدم بردارد.

وی در ادامه با بررسی عملکرد شبکه فروش و نمایندگان این استان، آن‌ها را به مدیریت ریسک بیش از پیش در راستای افزایش رضایت مشتریان و سودآوری تشویق کرد و توجه ویژه به ترکیب پرتفوی متوازن در کلیه رشته‌ها و همچنین ارائه خدمات برخط در حوزه صدور و خسارت را از اهم برنامه‌های بیمه کوثر خواند.

در پایان این دیدار مدیرعامل بیمه کوثر در فضایی دوستانه با همکاران، نمایندگان و شبکه فروش به گفتگو نشست.

ارسال نظر