تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۰۴ مهر ۱۴۰۳

همسر سفیر ایران در لبنان: جراحی بر روی دست و چشم سفیر انجام شده

همسر سفیر ایران در لبنان با تشریح آخرین وضعیت سلامتی «مجتبی امانی» که هفته گذشته بر اثر انفجار پیجر در لبنان دچار مجروحیت شد، اظهار کرد: الحمدالله وضعیت ایشان خوب است و کارهای پزشکی در ارتباط با وضعیت درمانی ایشان در حال انجام است.

اقتصاد۲۴- «نرگس قدیریان» با بیان این‌که از روند درمان آقای امانی راضی هستیم، ادامه داد: البته هر مجروحیتی داری نقاهتی است و ان‌شاءالله ایشان بعد از طی شدن زمان نقاهت و درمان به محل کارشان بازمی‌گردند.

وی با بیان این‌که پزشکان از روند درمان ایشان اظهار رضایت می‌کنند و ایشان مشکل حادی ندارند، گفت: جراحی بر روی دست و چشم ایشان انجام شده و روند درمان رضایت‌بخش بوده است.

قدیریان همچنین در مورد وضعیت دیگر مجروحان لبنانی که در حادثه انفجار پیجرها دچار حادثه شدند و تعدادی از آنها به تهران برای معالجه منتقل شدند، اظهار کرد: بخشی از مجروحان حادثه که وضعیت وخیمی داشتند به تهران برای درمان منتقل شدند و درمان آنها در حال انجام است آنها عموما از ناحیه چشم و دست آسیب دیده‌اند و در بین آسیب‌دیدگان کودکان نیز حضور دارند.

همسر سفیر ایران در لبنان با بیان این‌که مجموعه دولت؛ هلال احمر و وزارت بهداشت در این زمینه تلاش‌های خوبی انجام دادند و در واقع یک حرکت انسان‌دوستانه انجام شد، گفت: آقای سید حسن نصرالله از تلاش‌های ایران برای کمک به درمان مجروحان تقدیر کردند.

وی در پایان صحبت‌های خود گفت: در چند روز اخیر یکسری فیلم‌ها و عکس‌ها در فضای مجازی منتشر شده و آن را مربوط به وضعیت آقای امانی عنوان کرده‌اند در حالی که هیچ کدام صحت ندارد و من نمی‌دانم که با چه نیتی عده‌ای این فیلم‌ها و عکس‌ها را منتشر می‌کنند.

ارسال نظر