تاریخ انتشار: ۲۰:۴۷ - ۱۴ مهر ۱۴۰۳

تلویزیون دولتی سوریه: اسراییل ممکن است سردار قاآنی را ترور کرده باشد

سایت خبری تلویزیون دولتی سوریه گزارش داد که منابع اختصاصی این شبکه اعلام کرده‌اند که سردار اسماعیل قاآنی، ممکن است از جمله کسانی باشد که در نشست اخیر بیروت در بامداد روز جمعه ۱۳ مهر هدف بمباران اسرائیل قرار گرفته شده باشد.

اقتصاد۲۴- بخش استانبول سایت خبری تلویزیون دولتی سوریه در گزارشی نوشته است که منابع اختصاصی این شبکه اعلام کرده‌اند که سردار اسماعیل قاآنی، ممکن است از جمله کسانی باشد که در نشست اخیر بیروت در بامداد روز جمعه ۱۳ مهر هدف بمباران اسرائیل قرار گرفته شده باشد.

تلویزیون دولتی سوریه نوشت: حمله هوایی اسرائیل، جلسه‌ای را هدف قرار داد که در آن بعضی رهبران حزب‌الله از جمله سید هاشم صفی‌الدین، نامزد جانشینی سید حسن نصرالله حضور داشتند. منابع اختصاصی به تلویزیون سوریه گفته‌اند که احتمالا سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده سپاه قدس ایران در نشست بامداد جمعه مورد هدف اسرائیل در حومه جنوبی حضور داشته است.

تلویزیون دولتی سوریه نوشته است که حمله بامداد جمعه اسرائیل، به عنوان بخشی از یک سری عملیات رژیم صهیونیستی انجام می‌شود که شخصیت‌های برجسته مرتبط با ایران و حزب‌الله را در منطقه هدف قرار می‌دهد.

براساس گزارش تلویزیون سوریه، شبکه ۱۲ اسرائیل ادعا کرده است که شبهه‌هایی در لبنان حاکی از زخمی شدن سردار اسماعیل قاآنی در بمباران ارتش اسرائیل در بیروت است. به گزارش شبکه ۱۲ اسرائیل، احتمال مجروح شدن سردار قاآنی در بیروت در حال بررسیست.


بیشتر بخوانید:  سردار قاآنی در سلامت کامل است


مطابق این گزارش، به نظر می‌رسد که سردار قاآنی ۶ روز پیش و پس از ترور سید حسن نصرالله برای شرکت در مراسم تشییع رهبر حزب‌الله وارد بیروت شده بود. به گفته کانال تلویزیونی دولت اسرائیل، این اطلاعات هنوز به طور قطعی تایید نشده است.

همچمیم به گفته این کانال، اگر معلوم شود که سردار قاآنی واقعا در حمله به محله ماریجیه در نزدیکی فرودگاه بیروت مجروح یا کشته شده است، او بالاترین مقام ایرانی خواهد بود که تاکنون توسط اسرائیل ترور شده است.

ارسال نظر