تاریخ انتشار: ۱۷:۵۶ - ۲۳ مهر ۱۴۰۳

سکوت محمود فکری پس از مصاحبه جنجالی شکسته شد

محمود فکری بعد از چند روز سکوت، سرانجام به بازتاب مصاحبه جنجالی‌اش واکنش نشان داد.

اقتصاد۲۴- محمود فکری تاکید کرد به هیچ وجه قصد نداشته باعث رنجش اهالی فوتبال شود.

محمود فکری وقتی بعد از پیروزی با ارزش مس شهر بابک مقابل سایپا، تیم سابق خودش، به کنفرانس خبری می‌رفت، هرگز تصور نمی‌کرد حرفی که می‌خواهد بزند، برای چند روز تمام اخبار ورزش ایران و حتی سیاست و جامعه را تحت شعاع قرار بدهد. فکری که دل پری از وقایع دوران حضورش در استقلال داشت، خیلی شفاف گفت: «بلایی که سر من آوردند، سر کسی نیامده است» و در ادامه حرفی زد که جنجالی شد.

حالا محمود فکری می‌گوید: از مصاحبه اخیر بنده برداشت‌های مختلفی شد. در این مصاحبه، منظورم به شخص خاصی نبود و اسمی هم از کسی نبردم و در واقع کلی گویی کردم. بابت نوع گفتار بنده در این مصاحبه، که بعضا باعث رنجش اهالی فوتبال شده، از عموم جامعه عذرخواهی می‌کنم.


بیشتر بخوانید: محمود فکری محروم شد!


محمود فکری در آن مصاحبه مطبوعاتی وقتی حرف به استقلال کشید، گفته بود: مدیران استقلال دنبال مربی همجنس گرا نباشند.

این حرف بازخورد عجیبی در فضای رسانه‌ای و فضای مجازی و حقیقی داشت. فکری بعد از این مصاحبه سکوت اختیار کرد، اما حالا خیلی شجاعانه می‌گوید اگر نوع گفتارش باعث رنجش اهالی فوتبال شده عذرخواهی می‌کند.

این دلجویی محمود فکری می‌تواند پایانی باشد بر مصاحبه جنجالی سرمربی اسبق استقلال که با دستور موقت فدراسیون فوتبال، تا اطلاع ثانوی محروم شده بود. احتمالا به زودی محرومیت موقت او به پایان می‌رسد.

منبع: خبر ورزشی
ارسال نظر