تاریخ انتشار: ۱۰:۱۷ - ۲۵ مهر ۱۴۰۳

رونمایی از طرح جدید عفاف و حجاب در سمنان

«طرح عفاف و حجاب "طراوت" با تدابیر نماینده ولی فقیه در استان، مجموعه سپاه تدوین و ارائه داده که با محوریت مردم اجرایی خواهد شد. قرار است که در اجرای این طرح استانی، از ظرفیت ذاتی دستگاه‌های اجرایی و همچنین مجموعه‌های مردمی استان سمنان استفاده شود.»

اقتصاد۲۴-سردار منصور شوقانی ۲۴ مهرماه در یکصد و هفدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که به ریاست حجت الاسلام و المسلمین مطیعی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و با حضور استاندار سمنان و جمعی از مدیران استان در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد اظهار کرد: طرح عفاف و حجاب «طراوت» با تدابیر نماینده، ولی فقیه در استان، مجموعه سپاه تدوین و ارائه داده که با محوریت مردم اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: قرار است که در اجرای این طرح استانی، از ظرفیت ذاتی دستگاه‌های اجرایی و همچنین مجموعه‌های مردمی استان سمنان استفاده شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: قرار است که به صورت نمونه در اجرای این طرح استانی در گام اول از ۴۰ مجموعه در سطوح مختلف استفاده شود. 


بیشتر بخوانید:درخواست روزنامه اصلاح طلب از پزشکیان درباره لایحه حجاب


وی با اشاره به ایجاد مقدمات لازم برای اجرای این طرح استانی اضافه کرد: طی یک ماه آینده گزارشی جامع و مفصل از مجموعه اقدامات انجام شده در اجرای این طرح اقنایی - فرهنگی در کارگروه فرهنگ عمومی استان ارائه خواهد شد.

سردار شوقانی از برنامه ریزی برای احصاء کاستی‌ها و تقویت نقاط قوت طرح در یک ماهه نخست اجرای آن خبر داد و گفت: تلاش می‌شود که این طرح به بهترین نحو ممکن اجرایی شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظر