تاریخ انتشار: ۲۱:۴۰ - ۲۶ مهر ۱۴۰۳

رئیس شورای عالی هماهنگی بانک‌ها تاکید کرد : لزوم توجه بیشتر به مسائل معیشتی کارکنان بانک‌ها

نجارزاده، رئیس شورای عالی هماهنگی بانک‌ها در جلسه اصلی شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه‌دولتی بر لزوم توجه بیشتر به مسائل معیشتی کارکنان شاغل و بازنشسته بانک‌ها تاکید کرد.

اقتصاد ۲۴ -در ابتدای این جلسه، ابوالفضل نجارزاده، رئیس شورای هماهنگی بانک ها، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت بانک‌ها به ویژه در حوزه سرمایه انسانی تصریح کرد: کارکنان بانک‌ها قلب تپنده سیستم بانکی و اقتصاد کشور هستند. آن‌ها نه تنها در ارائه خدمات به مشتریان نقش دارند، بلکه پایه‌گذار موفقیت‌های کلان اقتصادی کشور نیز هستند. بنابراین، توجه به رفاه و معیشت این عزیزان امری ضروری است.

نجار زاده ادامه داد: باید توجه بیشتری به مسائل معیشتی کارکنان شاغل بانک‌ها شود، زیرا این امر به افزایش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان منجر می‌شود.

در ادامه، عباس مرادپور معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، ضمن تشریح موضوعات مهم اقتصادی و همچنین انتظارات وزارت اقتصاد از بانک ها، تأکید کرد: مسائل معیشتی و رفاهی کارکنان شاغل و بازنشسته بانک‌ها حائز اهمیت است و در این راستا باید از ظرفیت‌های موجود استفاده کرد.

گفتنی است جلسه اصلی شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه‌دولتی با حضور معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی و مدیرکل دفتر امور بانکی وزارت امور اقتصادی و دارایی و مدیران عامل بانک‌های دولتی و نیمه دولتی در محل دبیرخانه شورای هماهنگی بانک‌ها برگزار شد.

منبع : بانک ملی

ارسال نظر