تاریخ انتشار: ۱۷:۳۳ - ۲۸ مهر ۱۴۰۳

طی 180 روز؛ پرداخت تسهیلات فرزندآوری توسط بانک ملی ایران از مرز 29 هزار فقره عبور کرد

بانک ملی ایران از ابتدای فروردین تا پایان شهریور ماه امسال تعداد 29 هزار و 944 فقره تسهیلات فرزندآوری به متقاضیان و خانواده های واجد شرایط پرداخت کرده است.

اقتصاد ۲۴-این بانک پرداخت وام قرض‌الحسنه فرزندآوری را در راستای حمایت از خانواده و افزایش جوانی جمعیت کشور به جد دنبال می‌کند، به نحوی که طی شش ماه ابتدای سال در مجموع به مبلغ ۲۴ هزار و ۶۴۳ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به متقاضیان پرداخت کرده است.

بر این اساس، تاکنون بانک ملی ایران از محل منابع قرض الحسنه به این حجم از درخواست‌ها پاسخ مثبت داده، به گونه‌ای که در این مدت روزانه به طور متوسط ۱۶۶ فقره وام فرزنداوری به جوانان و واجدین شرایط پرداخت شده است.

گفتنی است، والدین فرزندان متولد فروردین ماه ١٤٠٠ به بعد حداکثر تا دوسال پس از تاریخ تولد آن‌ها می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی ve.cbi.ir و ثبت‌نام در سامانه بانک مرکزی و انتخاب بانک ملی ایران برای دریافت این وام اقدام کنند. وام قرض‌الحسنه فرزندآوری با نرخ حداکثر کارمزد ٤ درصد به صورت سالیانه صرفاً برای فرزندان متولد شده در داخل ایران و تنها یکبار به ازای هر فرزند بدون الزام به سپرده‌گذاری پرداخت می‌شود.

منبع: بانک ملی

ارسال نظر