تاریخ انتشار: ۱۳:۴۴ - ۳۰ مهر ۱۴۰۳

رونمایی از سکوی بانکداری باز بانک ملت با نام تجاری «بانکیما»

بانکیما، سکوی بانکداری باز بانک ملت در مراسمی با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره این بانک به صورت رسمی رونمایی شد.

اقتصاد۲۴-  فرشید فرخ نژاد مدیرعامل این بانک در آیین رونمایی از این محصول فناورانه با اشاره به قابلیت‌های سکوی بانکداری باز برای ارائه خدمت به شرکای تجاری گفت: با به کارگیری این سکو می‌توانیم زیرساخت‌های قوی و متنوع خود را در اختیار بخش‌های نوآور جامعه قرار دهیم و پشتیبان آن‌ها باشیم.
بر اساس این گزارش، با به کارگیری سرویس‌های ارائه شده از بستر بانکداری باز از سوی شرکای تجاری بانک، ارائه خدمات بانکی به مشتریان محدود به ابزار‌ها و کانال‌های تحت تملک بانک نظیر شعب فیزیکی، همراه بانک و بانکداری اینترنتی نخواهد بود و مشتریان کسب‌وکار‌ها قادر خواهند بود با یکبار ارائه مجوز دسترسی به شریک تجاری، بدون محدودیت زمانی و مکانی و به صورت امن، آسان و سریع از خدمات بانکی بهره‌مند شوند.
بر این اساس، تسریع در خلق و توسعه مستمر ارزش برای مشتریان، امکان توسعه محصولات و خدمات جدید با رویکرد ناب و چابک، توسعه زیست بوم (اکوسیستم) با فین‌تک‌ها و شرکای تجاری ارزنده، افزایش وفاداری مشتریان و کاهش هزینه‌های مربوط به جذب مشتریان جدید و ایجاد جریان درآمدی جدید از محل دریافت کارمزد فروش سرویس‌ها از مهم‌ترین دستاورد‌ها و مزایای سکوی بانکداری باز است.
بانکیما که با تکیه بر توانمندی و ظرفیت‌های کارشناسان بانک ملت و شرکت‌های تابعه حوزه فناوری اطلاعات تولید شده است، خدمات متنوعی در حوز‌های مختلف، انتقال وجه داخلی و بین بانکی، سپرده، تسهیلات، قبوض، چک، سفته الکترونیک و انواع استعلام‌های بانکی مجاز را در اختیار شرکای تجاری قرار می‌دهد تا از طریق آن برای مشتریان نهایی خلق ارزش کنند.
این گزارش حاکی است، مهم‌ترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های سکوی بانکیما شامل طراحی بر اساس جدیدترین استاندارد‌های روز دنیا نظیر PSD۲، ایجاد پنل‌های اختصاصی برای شرکای تجاری و مشتریان نهایی، امکان تعریف انواع مدل‌های کارمزدی متنوع بر اساس سطح تعامل با شریک تجاری، پیاده سازی انواع مدل‌های متنوع برای احراز هویت قوی مشتریان و افزایش سرعت و انعطاف پذیری در شخصی‌سازی سرویس‌ها برای مشتریان ویژه است.
متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از کم و کیف خدمات سکوی بانکداری باز بانک ملت می‌توانند به نشانی اینترنتی>>bankima.bankmellat.ir<< مراجعه کنند.

ارسال نظر