تاریخ انتشار: ۱۴:۵۷ - ۳۰ مهر ۱۴۰۳

طرح های محبوب انگشتر طلا در سال 2024: انتخابی شیک و جذاب

همانطور که برای خرید لباس، انتخاب مدل مو و لوازم آرایشی و خیلی چیزهای دیگرطبق ترند پیش می‌رویم، برای انتخاب انگشتر طلا هم به ترند سال خیلی توجه می‌شود. اگر پیرو مد باشید، حتما می‌خواهید بدانید که در سال ۲۰۲۴ چه مدل انگشترهایی ترند شده تا بتوانید با استایل‌های خود ست کنید و زیباترین شکل ظاهر شوید.

اقتصاد۲۴- همانطور که برای خرید لباس، انتخاب مدل مو و لوازم آرایشی و خیلی چیزهای دیگرطبق ترند پیش می‌رویم، برای انتخاب انگشتر طلا هم به ترند سال خیلی توجه می‌شود. اگر پیرو مد باشید، حتما می‌خواهید بدانید که در سال ۲۰۲۴ چه مدل انگشترهایی ترند شده تا بتوانید با استایل‌های خود ست کنید و زیباترین شکل ظاهر شوید.

انواع ترند انگشتر طلا

اگر اهل اکسسوری‌هایی مانند طلا و جواهرات باشید و خرید انگشتر برایتان جذاب باشد، حتما می‌خواهید بدانید که امسال در دنیا چه مدل انگشترهایی را معمولا استفاده می‌کنند. ما در ادامه به شما می‌گوییم.

انگشترهای مینیمال

خیلی وقت است که دنیای مد از ماکسیمالیسم خارج شده و به سمت سادگی و مینیمالیسم رفته است. امسال اکسسوری‌های مینیمال به‌شدت رایج بوده و خیلی اوقات دست افراد انگشترها و رینگ‌های ساده را می‌بینیم. خوبی این مدل انگشترها، ست شدن راحت آن‌ها با استایل‌های مختلف است.

انگشترهای چندلا (midi ring)

یکی دو سال است که انگشترهای چندلایه ظریف مد است. این سبک انگشترها به‌خصوص بین دختران نوجوان بسیار ترند بوده  و معمولا در چند انگشت کنار هم، یا روی هم انگشترها را دست می‌کنند. اگر انگشتان ظریف و کشیده دارید، قطعا این سبک انگشتر به دست شما خیلی آمد. همچنین این سبک انگشترها در چند رنگ هم تولید می‌شود و می‌توانید لایه‌های زرد و سفید و گلد رز را روی هم پوشیده و استایل شیکی رقم بزنید.

انگشترهای وینتیج

سبک وینتیج چندین سال است که وارد چرخه مد شده. این ترند اول به لباس، و کم کم به اکسسوری‌هایی مانند جواهرات وارد شد. این سبک انگشترها ترندهای قدیمی را تداعی می‌کنند و حالتی کلاسیک دارند. طرح‌های پرنگین، شاخ و برگ‌دار، حالاتی که لبه‌های تیز و شارپ دارند، در انگشترهای وینتیج به‌وضوح دیده می‌شود. 

انگشترهای خلاقانه با اشکال انتزاعی

در دنیای فشن و مد اکسسوری‌ها، ترند دارد به سویی می‌رود که طراحان خوراک ذهنی خود را بسازند و به فروش برسانند. طرح‌های انتزاعی با ایده‌های خلاقانه، به شدت این روزها با استقبال مواجه است و افراد زیادی سراغ زیورآلاتی که با این سبک طراحی شده‌اند می‌روند. همچنین، از آن‌جا که خیلی از مشاهیر و ستارگان سینما و دنیای موسیقی آن‌ها را استفاده می‌کنند، بین طرفداران آن‌ها این قبیل دیزاین‌های انگشتر بسیار محبوب شده است.

انگشترهای مرواریدی

مروارید نه تنها در ۲۰۲۴، که در تمامی سال‌ها ترند بوده و انگار هرگز قرار نیست از ترند خارج شود. هنوز هم خیلی از افراد برای خرید آویز طلا، خرید انگشتر یا دستبند و دیگر اکسسوری‌ها، سراغ گزینه‌های مرواریدی می‌روند. بنابراین، انگشترهایی که یک مروارید یا چند مروارید دارند، ترند هستند و از ترند هم خارج نمی‌شوند.

انگشتر با سنگ‌ های رنگی

سنگ‌های رنگی در سال ۲۰۲۴ به ترند جواهرات پیوستند و طرفداران زیادی پیدا کردند. سنگ های رنگی، نشان دهنده جسارت، نشاط و اعتماد به نفس است و خیلی از افراد استایل های خود را با رینگ های سنگ نشان کامل کردند. خیلی از سلبریتی های مطرح نیز، امسال سراغ استفاده از انگشترها، گوشواره ها و بنگل هایی رفتند که به سنگ های رنگی مزین شده است.

انگشتر با اشکال هندسی 

این ترند اواخر ۲۰۲۴ آمد و دل خیلی ها را برد! به جای حلقه‌های ساده و صیقلی، با این ترند انگشترها از حالت متعارف خارج شدند و در حالت‌های بی‌زاویه، کج و معوج و بی‌قاعده ساخته شدند. برای کسانی که طرفدار استایل‌های آوانگارد بودند، این ترند بسیار جذاب بود؛ چرا که پیش از آن، مُد در زمینه پوشاک هم به سمت آوانگارد شدن و بی قاعده شدن رفته بوده و این سبک زیورآلات توانست آن استایل ها را کامل کند.

از کجا به ترند انگشتر و جواهرات پی ببریم؟

اگر می‌خواهید برای انتخاب جواهرات به‌روز باشید و طبق الگوهای روز آن‌ها را انتخاب کنید، بهترین روش این است که مشاهیر مورد نظر خود را دنبال کنید و استایل آن‌ها در موقعیت‌های مختلف را بررسی کنید. همچنین، دنبال کردن صفحات مجازی که به چنین مسائلی می‌پردازند، می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد و دید درستی در این زمینه به شما بدهد.

خرید انگشتر برای سرمایه گذاری

خرید طلا و جواهرات به منظور سرمایه گذاری بسیار رایج است. خیلی از افراد به سراغ خرید سکه و شمش طلا یا طلای آب شده می‌روند، دسته‌ای از افراد نیز جواهرات را انتخاب می‌کنند. این می‌تواند هم به آن خاطر باشد که قیمت سکه و شمش، حتی قیمت ربع سکه بالاتر از خرید تکه‌ای از زیورآلات مانند انگشتر است و افرادی که بودجه کمی دارند، شانس زیادی برای خرید سکه یا شمش نخواهند نداشت؛ اما می‌توانند سراغ زیورآلات رفته و مدل‌های سبک و کم قیمت را پیدا کنند.

 

ارسال نظر