تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۰۵ آبان ۱۴۰۳

بازتاب حمله اسرائیل به ایران در رسانه های ترکیه

آناتولی ضمن انتشار بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرده که حملات اسرائیل به ایران پایان یافته است.

اقتصاد۲۴-خبرگزاری آناتولی در خبری نوشته اسرائیل اعلام کرد که اهداف نظامی در ایران را هدف قرار داده است. این خبرگزاری از قول ستاد پدافند هوایی ایران نوشته:رژیم صهیونیستی علیرغم هشدار مقامات ایرانی به نقاط نظامی در ایران حمله کرده است. آناتولی همچنین ضمن انتشار بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرده که حملات اسرائیل به ایران پایان یافته است.

آناتولی همچنین به نقل از تسنیم و از قول یک مقام ایرانی نوشته هیچ تاسیسات نظامی متعلق به سپاه پاسداران در تهران هدف قرار نگرفته است و اخباری مبنی بر دست داشتن ۱۰۰ فروند هواپیمای نظامی اسرائیل در این حمله کاملا کذب است و اسرائیل در تلاش است تا حمله ضعیف خود را تقویت کند. آناتولی از قول سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری نیز اعلام کرده که پرواز‌هایی که پس از حمله رژیم صهیونیستی تا اطلاع ثانوی در سراسر کشور متوقف شده بود، از ساعت ۹:۰۰ از سر گرفته شد.

سی ان ان ترک از شنیده شدن صدای چند انفجار در تهران خبر داده و نوشته با تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه و لبنان تنش در منطقه بالا گرفته است.

تی آر تی نیز با تیتر”حمله اسرائیل اشغالگر به ایران”به تهاجم نظامی اسرائیل به چند موضع دفاعی در کشور واکنش نشان داده است. این رسانه همچنین به نقل از خبرگزاری فارس نوشته: به نظر می‌رسد برخی از پایگاه‌های نظامی در غرب و جنوب غرب تهران در حمله رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفته است. تی آر تی تاکید کرده در این خبر آمده است که برخی صدا‌های انفجار ناشی از موشک‌های پدافند هوایی بوده و اکثر تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی قدیمی بوده و مربوط به انفجار‌های شب گذشته نیست.

ارسال نظر