تاریخ انتشار: ۱۶:۱۵ - ۰۵ آبان ۱۴۰۳

راهبرد بیمه البرز تقویت نقش آفرینی در چرخه اقتصاد کشور است

مدیر عامل بیمه البرز با هدف ارائه برنامه‌ها و سیاست‌های جدید فروش بیمه البرز در سال جاری و رفع مشکلات شبکه فروش، در جمع نمایندگان استان گیلان حاضر شد.


اقتصاد ۲۴- موسی رضایی تمرکز بر فروش بیمه زندگی پروژه محور را به عنوان محصولی نوآورانه در راستای جهش تولید ضروری دانست و گفت: سیاست و محور برنامه‌های بیمه البرز در سال جاری نقش آفرینی در تولید با مشارکت مردم است و قطعا با همراهی شبکه فروش حرفه‌ای بیمه البرز، بیمه زندگی پروژه محور نیز همچون شوکا، الگوی فروش در صنعت بیمه خواهد شد.
مدیرعامل بیمه البرز با اشاره به کسب موفقیت‌های پی درپی بیمه البرز در سال گذشته و امسال گفت:
این شرکت در ۶ ماهه نخست سال جاری در تمام شاخص‌ها از جمله توانگری مالی، ظرفیت نگهداری و... سرآمد صنعت بیمه کشور شد و توانست با تولید حدود ۲۰ هزار میلیارد ریال سود خالص، به تنهایی سهم ۲۳ درصدی از سود صنعت را به خود اختصاص دهد.
موسی رضایی همچنین با تاکید مجدد بر لزوم پرداخت سریع و به موقع خسارت به مشتریان گفت:
یکی از نقاط تمایز بیمه البرز و به تبع خوشنامی آن، پرداخت خسارت در کوتاه‌ترین زمان ممکن است که این روند باید مستمر باشد و هیچ قصوری پذیرفتنی نیست.
مدیرعامل بیمه البرز در پایان توانمند سازی شبکه فروش، برنامه ریزی، حرکت در مسیر صداقت و پایبندی به تعهدات را از عوامل مهمی دانست که رضایت مشتریان را در پی داشته است.
معاون توسعه بازار و شبکه فروش بیمه البرز نیز در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های صادقانه نمایندگان استان گیلان در توسعه فروش بیمه‌های زندگی، سیاست بیمه البرز را گام نهادن در مسیری فراتر از بیمه گری دانست و گفت: در قالب بیمه زندگی پروژه محور، برخی پروژه‌های اقتصادی کشور، تامین مالی می‌شود که انتفاع تضمینی آن برای بیمه گذاران است متعدد است.
دو تن از نمایندگان فروش بیمه البرز در استان گیلان هم به نمایندگی از دیگر همکاران به بیان مشکلات شبکه فروش پرداختند که برخی از آن‌ها در خلال برگزاری مراسم و با دستور مدیر عامل، مرتفع شد.
در پایان این آئین، نمایندگان برتر شعب رشت و انزلی در فروش طرح‌های شوکا و شلر مورد تقدیر قرار گرفتند.

ارسال نظر