تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۰۷ آبان ۱۴۰۳

نمایندگان برتر بیمه نوین در سال ۱۴۰۲ تقدیر شدند

آیین تجلیل از برترین‌های شبکه فروش بیمه نوین در سال ۱۴۰۲ با حضور مدیرعامل، هیأت‌مدیره، معاونان و مدیران این شرکت و با حضور برترین‌های نمایندگان و کارگزاران در سالن همایش هتل ارم تهران برگزار شد.



اقتصاد ۲۴- آیین تجلیل از برترین‌های شبکه فروش بیمه نوین در سال ۱۴۰۲ با حضور مدیرعامل، هیأت‌مدیره، معاونان و مدیران این شرکت و با حضور برترین‌های نمایندگان و کارگزاران در سالن همایش هتل ارم تهران برگزار شد.

در این مراسم از برترین‌­های شبکه فروش این شرکت در قالب مسابقات فروش و با در نظر گرفتن عناوینی همچون برترین‌ها در "مسابقات فروش پیشتازان"، "مسابقات فروش طرح‌های ویژه نوین " و "مسابقات فروش آفرین ساز ۱۴۰۲"، در دو بخش رشته‌های جنرال و عمر انفرادی با اهدای جوایز، لوح تقدیر و تندیس قدردانی به عمل آمد.

حسین کریم خان زند، مدیرعامل بیمه نوین در بخشی از این مراسم نوید ارائه محصولات جدید و منحصربه‌فرد تا پایان سال مانند طرح ویژه هستی و چند طرح بیمه‌ای قبل از پایان سال را داد و افزود: «این محصولات پس از طی نمودن بررسی‌های لازم و فنی و اطلاع‌رسانی و آموزش‌های لازم به همکاران رونمایی خواهد شد.»

نائب رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل بیمه نوین با تأکید بر لزوم همگامی با تغییرات دنیای امروز به خصوص در بخش فناوری اطلاعات و نوآوری و تحول دیجیتالی و مهارت‌های فروش گفت: «با تغییرات رخ داده دیگر نمی‌توان به روش‌های سنتی اکتفا کرد و باید تغییرات در همه جوانب صورت بگیرد. مشتری امروز علاقه‌مند است تا خدمات مورد نیاز خود را از طریق سیستم الکترونیک و فضای مجازی و در سریع‌ترین زمان دریافت کند. ما نیز باید با ایجاد زیرساخت‌های لازم در فناوری اطلاعات با این تغییرات همسو شده و منطبق با نیاز‌های روز مشتریان سیستم فروش خود را به روز کرده و با هم‌افزایی فی‌مابین بهترین خدمات را به‌صورت سفارشی و سریع به مشتریان ارائه کنیم. در این میان نقش مشاور و راهبری نمایندگان برای مشتری، بیش از پیش اهمیت خواهد یافت و نیاز است تا نماینده فروش بیمه در این زمینه توانمندتر و چابک‌تر عمل کند.»
وی همچنین گفت: «یکی از محور‌های اصلی برنامه استراتژیک بیمه نوین، افزایش حدود و اختیارات و ارائه آموزش‌های مختلف به شبکه فروش است و ما در حال ایجاد بستر‌های دیجیتال موردنیاز برای نمایندگان و کارگزاران هستیم.»

کریم‌خان زند همچنین با اشاره به آنکه فروش محصول بیمه‌ای، ارائه یک اطمینان‌خاطر به بیمه‌گذاران است، بر مشتری‌مداری، معرفی مناسب و شفاف بیمه‌نامه و حقیقت‌گویی، پاسخگویی به موقع، ارائه خدمات خاص و همراهی اعضای شبکه فروش با مشتریان تأکید کرد.
مدیرعامل بیمه نوین در پایان سخنانش با تاکیدبر اهمیت ایجاد تیم‌های فروش اظهار داشت: «ما امروز اینجا هستیم تا نشان دهیم که آماده‌ایم تا با هم رشد کنیم و آینده را بسازیم. بیایید با اشتیاق و انرژی به چالش‌های جدید بپیوندیم و موفقیت‌های بیشتری خلق کنیم. تعهد و تلاش هر یک از شما کلید رسیدن به آینده‌ای روشن‌تر و موفق‌تر است.»

براساس این گزارش، صفری معاون شبکه فروش و توسعه بازار بیمه نوین هم ضمن تاکید بر حمایت و پشتیبانی شعب و مدیریت‌های ستادی از شبکه فروش در فضای رقبای صنعت بیمه، حفظ حقوق شبکه فروش را به عنوان یک استراتژی غیرقابل تغییر در بیمه نوین عنوان نمود.
جمیلی مدیر بازاریابی و فروش شرکت اعلام کرد شاخص‌­های انتخاب نمایندگان برتر این شرکت در سال۱۴۰۲ بر اساس مواردی همچون رشد و کسب پرتفوی مناسب، تمدید بیمه‌نامه‌ها و نگهداشت مشتری، رعایت نسبت خسارت مناسب، رعایت اخلاق حرفه‌ای نمایندگی بیمه، توجه به پتانسیل‌های منطقه‌ای هر شهر و توجه به خلاقیت و نوآوری در فعالیت نمایندگان بوده است.

رونمایی از اپلیکیشن بازدیداولیه بیمه‌های بدنه توسط باباکردی مدیر بیمه اتومبیل و برگزاری کارگاه آموزشی توسط پیمان شمس مدرس و کوچ بین‌المللی توسعه فردی و کسب و کار از جمله بخش‌های دیگر مراسم تقدیر از برترین‌های شبکه فروش بیمه نوین بود.

گفتنی است؛ در این مراسم ۶۶ نماینده و کارگزار برتر متعامل مورد تقدیر قرار گرفتند.

ارسال نظر