تاریخ انتشار: ۱۶:۵۳ - ۰۹ آبان ۱۴۰۳

بازدید مدیرعامل بانک ملی ایران از نحوه خدمات رسانی به مشتریان در شعب اصفهان

ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران به همراه جمعی از مدیران و مسئولان ارشد این بانک در سفر به استان اصفهان با حضور در شعب فیض، اتقلاب، مرکز آموزش و چندین شعب دیگر از نزدیک در جریان فعالیت‌های این واحد‌ها قرار گرفت و با بازدید از بخش‌های مختلف این شعب با کارکنان آن‌ها دیدار و گفتگو کرد.

اقتصاد ۲۴- نجارزاده درجریان این بازدید‌ها در جلسه با مدیران و روسای دوایر این شعب ضمن اشاره به خدمات دهی مطلوب و تلاش در جهت ارائه خدمات بهینه به مشتریان، در ادامه بر ضرورت توجه به نیاز‌های مشتریان بانک و ارائه تمامی خدمات بانکی در لحظه تاکید کرد.



وی خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات خرد و ارائه خدمات بهینه به مشتریان و آحاد جامعه یکی از مهمترین دغدغه‌های بانک است.



مدیرعامل بانک ملی ایران ضمن تاکید بر گسترش طرح‌های اعتباری و تسهیلات دهی، رعایت انضباط مالی، توجه به نیاز مشتریان، جذب منابع ارزان قیمت، گسترش خدمات ارزی، فعالیت مضاعف در راستای درآمد‌های مشاع و غیر مشاع و توسعه بانک کارگشایی را از جمله اولویت‌های اجرایی و برنامه‌های عملکردی بانک تا پایان سال برشمرد.



وی در ادامه این جلسه به ارائه رهنمود‌های لازم، بیان موضوعات و سیاست‌های بانک در سال جاری پرداخت و سپس از نظرات همکاران در خصوص ارائه خدمات به مشتریان آگاه شد.

در خاتمه هر یک از روسای شعب با ارائه گزارشی، عملکرد این شعب خود را در حوزه‌های مختلف تشریح کردند و به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در راستای ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به مشتریان بانک پرداختند.

ارسال نظر