تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۸

تارتار: تعویق لیگ به ضرر کل فوتبال ایران است

مهدی تارتار سرمربی نفت مسجدسلیمان برنامه های خود برای آماده سازی این تیم در لیگ نوزدهم را پیش می‌برد.

اقتصاد24 - او پنجشنبه گذشته، نفتی ها را در یک بازی تدارکاتی به میدان فرستاد و پنجشنبه همین هفته نیز، باید مقابل پرسپولیس، تیمش را به زمین بفرستد. او در این مورد گفت: «بازی تدارکاتی به مربیان کمک می کند تا از بازیکنان و شرایط تیم ها، شناخت بیشتری پیدا کنند. به خصوص در شرایط من، همه چیز متفاوت است. به هر حال تازه به نفت اضافه شدم و باید از طریق همین بازی های تدارکاتی، تیمم را به شرایط مطلوب و مدنظرم برسانم.»

تارتار در مورد انتخاب نفت اضافه کرد: «به یک تیم ریشه دار و پرتماشاگر آمدم و امیدوارم بتوانم در این تیم، نتایج خوب و درخشانی بگیرم و باعث خوشحالی مردم شوم. پتانسیل فوتبال در مسجدسلیمان بالاست و تلاش ما بر این است که در کنار کسب نتیجه، نگاهی به جوانگرایی و بومی گرایی داشته باشیم. سعی می کنم چند نام جدید را به فوتبال کشور معرفی کنم و برنامه هایی نیز در این مورد دارم.»

سرمربی نفت در خصوص شرایط لیگ و به تعویق افتادن بازی ها گفت: «متاسفانه این مشکلی است که گریبان فوتبال ما را گرفته و نمی توان کاری کرد. از یک سو، زمین ها و ورزشگاه ها شرایط استاندارد ندارند و از طرف دیگر، تاخیر در شروع لیگ به ضرر کل فوتبال ایران است. با این شرایط نمی توانیم لیگ پویایی داشته باشیم. امیدوارم هر مشکلی که وجود دارد، زودتر حل شود و به لیگ برگردیم. البته این تاخیر، به سود تیمی مثل ما خواهد بود ولی باید به همه چیز به خوبی نگاه کنیم.»

منبع: خبرآنلاین
ارسال نظر