تاریخ انتشار: ۰۸:۵۵ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مطرح کرد؛

دستاوردهای مثبت کمیته راهبردی فناوری اطلاعات مناطق آزاد با گذشت یک سال

پنجمین جلسه کمیته راهبردی فناوری اطلاعات مناطق آزاد با حضور مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و معاونین دبیرخانه شورایعالی در تهران برگزار شد.

اقتصاد24 - بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص سامانه‌های در حال راه‌اندازی بر اساس برنامه پیاده‌سازی پروژه پنجره واحد، وضعیت استقرار سامانه ثبت شرکت‌ها در مناطق و همچنین راهکارهای بهبود وضعیت مکاتبات فراسازمانی عادی و محرمانه از محورهای کمیته راهبردی فناوری اطلاعات مناطق آزاد بود.

مشاور رییس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویزه اقتصادی در این نشست ضمن ابراز خرسندی و رضایت از عملکرد اعضای کمیته راهبردی فناوری اطلاعات گفت: حدود ۱ سال از تشکیل کمیته راهبردی فناوری اطلاعات دبیرخانه شورایعالی با حضور مدیران فناوری اطلاعات و معاونین توسعه مدیریت مناطق می گذرد و در این مدت کوتاه دستاوردهای چشم‌گیر آن به خوبی قابل ملاحظه است.

مرتضی بانک افزود: راه‌اندازی سامانه‌های ضروری و مورد نیاز دبیرخانه شورایعالی و مناطق آزاد و مسیر پیشرفت پروژه پنجره واحد کاملا رضایت بخش است.

او افزود: خوشبختانه توانسته‌ایم با همین سامانه‌ها به توقعات و نیازهای سایر سازمان‌ها از مناطق آزاد کشور پاسخگو باشیم و مسیر شفافیت را به درستی طی کنیم.

گفتنی است؛ در این نشست همچنین در خصوص شیوه برگزاری جلسات مجازی در راستای کاهش هزینه‌های سازمان بحث و بررسی شد و مقرر شد آئین نامه این جلسات تهیه و تنظیم گردد.

یادآور می شود؛ پیش از این کلیه‌ جلسات کارگروه‌های تخصصی فناوری اطلاعات مناطق آزاد در سال ۱۳۹۸ به صورت مجازی برگزار شده است.

منبع: فرینا
ارسال نظر