تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۸

بازگشت گرشاسبی به پرسپولیس منتفی شد

دنیای ورزش تورنتو نوشت: حمیدرضا گرشاسبی ، مدیرعامل سابق پرسپولیس اعلام کرد که بازگشتش به پرسپولیس منتفی شده است و بعضی‌ها نمی‌گذارند که او به فوتبال برگردد.

اقتصاد24- بعد از پخش شدن خبر استعفای ایرج عرب، افراد زیادی سعی کردند صندلی مدیرعاملی پرسپولیس را تصاحب کنند، حمیدرضا گرشاسبی یکی از این افراد بود که با استفاده از روابط گوناگون سعی داشت به پرسپولیس برگردد، اما حالا اعلام کرده است که کسانی نمی‌گذارند او به پرسپولیس بازگردد.

گرشاسبی چند ماه قبل و بعد از تصویب قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در مجلس از این تیم رفت، اما حالا هفتاد نفر از نمایندگانی که خودشان این قانون را تصویب کرده بودند، خواستار بازگشت کسی شدند که طبق این قانون از مدیریت دور شده بود. به‌نظر می‌رسد مشکل کار گرشاسبی جای دیگری است و وزارت ورزش رابطه خوبی با او ندارد، چراکه در همان زمان تلاشی برای حفظ او و گرفتن مجوز ادامه کار او نکرد و حالا هم زیاد تمایلی به سپردن پرسپولیس به دست او ندارد.

پیش از این ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که طی روزهای گذشته خبرهایی در مورد استعفایش مطرح اما از سوی خودش تکذیب شده بود، با اعلام وزیر ورزش بزودی جایش را به فرد دیگری خواهد داد.
مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوان صبح امروز استعفای ایرج عرب را رسما اعلام و تایید کرد.

سلطانی فر در این خصوص گفت: پرسپولیس الان مدیرعامل دارد ولی اگر قرار باشد تغییراتی انجام شود، توسط هیات مدیره انجام خواهد شد. هیات مدیره وظیفه دارد مدیرعامل را تعیین کند.
وزیر ورزش و جوانان در تکمیل صحبت های خود گفت: از آنجایی که آقای عرب استعفا کرده اند، هیات مدیره باشگاه ظرف یکی دو روز آینده تصمیم لازم را اتخاذ خواهد کرد.

با این حال باید دید بعد از رفتن عرب، چه‌کسی جایگزین او خواهد شد؟

منبع: خبرآنلاین
ارسال نظر