تاریخ انتشار: ۰۴:۰۴ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۸

روایت فرزاد حسنی از دردآورترین اتفاق زندگی‌اش

فرشاد احمدزاده که پیش از دیدار با پارس جنوبی جم در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر دچار مصدومیت شده بود، علیرغم تاکید کادرپزشکی برای استراحت، در لیست سرخپوشان حاضر شد و امیدوار بود بتواند دقایقی برای این تیم به میدان برود. احمدزاده در ادامه دقایقی در جدال با شاگردان فراز کمالوند به میدان رفت و این مساله اما باعث تشدید مصدومیتش شد. احمدزاده طی دو روز اخیر به واسطه این مصدومیت نتوانسته در کنار دیگر بازیکنان حاضر شود و با نظر کادرپزشکی از تمرینات گروهی دور بوده است. با این شرایط و کوفتگی مچ پای این بازیکن او در دیدار هفته دوم برابر تراکتور در تبریز تیمش را همراهی نخواهد کرد و امیدوار است با پیگیری مراحل درمانی در هفته‌های آتی شانس حضور در ترکیب را به دست بیاورد.

اقتصاد‌۲۴- هشتمین جشن شب کانون فیلمنامه نویسان سینمای ایران امشب چهارشنبه ششم شهریور در سالن عباس کیارستمی بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد.

منوچهر شاهسواری، فرشته طائرپور، حبیب رضایی، محسن امیریوسفی، سیروس الوند، جواد طوسی، افشین هاشمی، امیرحسین قاسمی و... از جمله چهرههای حاضر در این مراسم بودند.

فرزاد حسنی که اجرای مراسم را برعهده داشت، در ابتدای جشن گفت: امشب قرار است به دو تن نشان سپنتا اهدا شود، یکی از دردآورترین اتفاقات زندگی من اتفاق درگذشت خشایار الوند بود. امروز ضمن تقدیر از او، نشان سپنتا در نبودش اهدا خواهد شد.

سپس این جایزه به خانواده این هنرمند اهدا شد.
ارسال نظر