تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۴
تقویت ارتباط با شبکه فروش؛ محور اصلی نشست

نشست صمیمی مدیرعامل بیمه سرمد با نمایندگان برتر شبکه فروش

در راستای تقویت ارتباط دوسویه با شبکه فروش و توجه به مسائل و پیشنهادات نمایندگان شرکت، جلسه‌ای با حضور مدیرعامل، معاون بازاریابی و شبکه فروش، معاونین فنی و جمعی از نمایندگان برتر شرکت بیمه سرمد، به صورت حضوری و برخط برگزار شد.

اقتصاد ۲۴-  بهشتی‌نژاد، مدیرعامل بیمه سرمد در این جلسه، پس از استماع نظرات نمایندگان، ضمن صدور دستورات لازم در خصوص مسائل مطرح‌شده، از مشارکت فعال نمایندگان در این جلسه قدردانی کرد و بر اهمیت جایگاه شبکه فروش در مسیر رشد و تعالی شرکت تأکید کرد.

⬅️ وی همچنین با اشاره به اقدامات انجام‌شده در حوزه توسعه و بهبود عملکرد شبکه فروش، از تلاش‌ها و زحمات نمایندگان قدردانی کرده و بر استمرار تعامل مؤثر با این بخش مهم از بدنه شرکت تأکید کرد.

⬅️ بزرگ‌زاده معاون بازاریابی و شبکه فروش نیز در ادامه جلسه افزود؛ با توجه به اهمیت جایگاه راهبردی شبکه فروش در تحقق اهداف شرکت، استراتژی معاونت بازاریابی و شبکه فروش در سال جاری بر محور توان‌مندسازی نمایندگان استوار است که این رویکرد از طریق توسعه نظام‌مند آموزش‌های تخصصی، ارتقای زیرساخت‌های دیجیتال فروش، بهینه‌سازی فرآیند‌ها و بازنگری در سیاست‌های انگیزشی دنبال خواهد شد.

⬅️ در پایان این جلسه که در فضایی صمیمی و همدلانه برگزار شد، نمایندگان به بیان دیدگاه‌ها، مسائل و پیشنهادات خود پرداختند. معاونین شرکت نیز ضمن ارائه توضیحات، راهکار‌ها و پاسخ‌های لازم را برای بهبود شرایط شبکه فروش ارائه کردند.

ارسال نظر